"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

HetNet, een waardeloze aanbieder
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 21 Dec 2006 20:50    Onderwerp: HetNet, een waardeloze aanbieder Reageren met citaat

Sinds 7 juli heb ik zogenaamd 'surfen-en-bellen' van HetNet.
Tot nu toe zijn ze niet in staat geweest het bel-deel te realiseren.
Wel proberen ze mij sinds 16 okt voor het bel-deel te laten betalen.
Dat doe ik natuurlijk niet.
Daarom laat ik sindsdien de girodienst het afgeschreven bedrag terug boeken en maak daarna het bedrag voor het surf-deel over.
Desondanks word ik beticht van betalingsachterstand.
Zelfs op aangetekende brieven wordt door HetNet niet gereageerd.
HetNet dreigt mij nu op 30 dec te blokkeren.
Dus als ik er na de datum niet ben, dan weten jullie wat de oorzaak is.

Kortom: Hoed je voor HetNet, een incompetente organisatie, zowel technisch als administratief.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Do 21 Dec 2006 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Internetplusbellen is nog nergens een wereldschokkend succes. Toch jammer, dat je niets oplost door betalingen in te houden. Ook jammer, dat die organisatie kennelijk niet met jou wil communiceren. Al eens aan xs4all gedacht? Óók KPN, maar wel een echt goede provider. Ze zijn momenteel met leuke dingen bezig...

Succes!
Terug naar boven
Leen



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 134
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Vr 22 Dec 2006 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik surf en bel al sinds een jaar met Solcon. Surfen iets langer nog. Bevalt mij uitstekend. Prima helpdesk en gratis! Snelle reactie. Het is niet de allergoedkoopste, maar de service is naar mijn ervaring prima. Ik heb geen KPN-abonnement meer. Destijds een ADSL Bitstream Economy abonnement genomen van 800/256 kBs. Inmiddels is dat zonder kosten opgewaardeerd tot 1500/256. Daar heb ik ruim voldoende aan.
Kwaliteit telefoonverbinding is goed, In het begin had ik nogal last van echo, maar dat lag eigenlijk aan mijzelf, want op de website van Solcon stond gewoon te lezen hoe ik dit zelf in mijn router kon bijregelen.
_________________
Vr. gr. Leen
Biod 400TL 1992 achter Skoda Oct. 1.6 Automaat (2011)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Leen schreef:
Ik surf en bel al sinds een jaar met Solcon.

Ik bel al sinds mensenheugenis met KPN en surf meer dan een jaar met HetNet. Zonder problemen.
Waar ik problemen mee heb, is het volkomen ontbreken van communicatie met HetNet en een frustrerende communicatie met KPN. Geen of niet terzake doende reacties op emails, gewone brieven, geen reactie (tot nu toe) op aangetekende brieven.
Als ze me afsluiten, is het echt over-en-uit met KPN en alle gelieerden.
Dan wordt het dus de kabel, hoewel ik daar te maken krijg met een monopolist: @home. Daar ben ik al eerder klant geweest. Internet was prima. Ook toen was de non-communicatie reden voor mij om te vertrekken.
Zou het aan mij liggen? Wink
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ík zeg niks! Wink
Maar je moet gewoon lekker smoezen met die meiden van de helldesk, ze in je probleem betrekken en hen mede-probleem-eigenaar maken. Als die nijdige epistels veroorzaken doorgaans weinig vriendschappelijke banden met je redders Wink En meestal vallen ze in het verkeerde archief...: geen wonder, dat je dan geen antwoord krijgt!

Enne, er is toch zo'n engels spreekwoord in de trant van: Als je ze niet kan slaan kun je ze maar beter likken of zoiets...!! Rolling Eyes Embarassed Laughing Embarassed Rolling Eyes
Terug naar boven
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Maar je moet gewoon lekker smoezen met die meiden van de helpdesk....

Tja, Peter dat is niet iedereen gegeven... Wink Wij moeten het gewoon doen met zakelijk overleg.

Lex M schreef:
Ik bel al sinds mensenheugenis met KPN en surf meer dan een jaar met HetNet. Zonder problemen.
Waar ik problemen mee heb, is het volkomen ontbreken van communicatie met HetNet en een frustrerende communicatie met KPN. Geen of niet terzake doende reacties op emails, gewone brieven, geen reactie (tot nu toe) op aangetekende brieven.
Als ze me afsluiten, is het echt over-en-uit met KPN en alle gelieerden.

Wij hebben na lange tijd ADSL van HCCNET (later nog even XS4ALL) nu sinds een paar maanden Surfen&Bellen van HetNet. Over HCCNET was ik zeer tevreden, overstap is puur een kwestie van geld. Redelijk tevreden over HetNet. Heb de experiabox al verscheidene keren moeten resetten, omdat we een dag telefonisch niet bereikbaar waren. En idd Lex geen reactie op mails en een Helpdesk die niet je niet aan de lijn krijgt, maar ja ik kan sowieso niet smoezen... Wink

Lex M schreef:
Zou het aan mij liggen? Wink


Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje...
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Maar je moet gewoon lekker smoezen met die meiden van de helpdesk....

Voor 45 cnt/min mag je eerst heel lang hangen. Als je 'mazzel' hebt, krijg je daarna een of andere nitwit aan de lijn die van toeten noch blazen weet Sad
Tijdens het BIOD-weekeinde op zondagmorgen om 10 uur gezellig gebabbeld met een techneut van KPN. Had snel in de gaten dat het niet aan mij, maar aan KPN lag. Ze zouden er mee aan het werk gaan.
Bij onze terugkomst half oktober was de situatie nog hetzelfde. Weer gebabbeld met een aardige techneut van KPN. Mijn probleemmelding was een doodlopend pad opgestuurd. Maar, er zou direct een nieuw pr (Philips' jargon: problem report) gemaakt worden. Sindsdien niets meer vernomen.
Maar wel dubbel innen sinds 16 oktober Sad
De enige respons van HetNet zijn dreigmeels mbt vermeende betalingsachterstand.

Frank Selen schreef:
Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje...

Frank, een oplettende beschouwer Smile
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex M schreef:
Frank Selen schreef:
Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje...

Frank, een oplettende beschouwer Smile


Ja hè en het heeft niks te maken met de kleur van je haren, toch?
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Frank Selen schreef:
Lex M schreef:
Frank Selen schreef:
Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje...

Frank, een oplettende beschouwer Smile


Ja hè en het heeft niks te maken met de kleur van je haren, toch?

Neenee. Het was (is) louter een alertheid-test Wink
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Frank Selen schreef:
Heb de experiabox al verscheidene keren moeten resetten, omdat we een dag telefonisch niet bereikbaar waren....

En nog een keer... Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, als je alles vantevoren wist,....
Dan had ik geen ISDN genomen (blijkt uiteindelijk een 'remmende voorsprong') te zijn, dan had ik een normaal Adsl-abonnement gekozen, budgetbellen van KPN (kun je gebeld worden via een landlijn) en (mobiel) Samenbellen 500 van Telfort. Een natuurlijk Skype(-achtige) voorzieningen.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 23 Dec 2006 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb opnieuw isdn én adsl genomen, na eerst flink gelurkt te hebben in diverse nieuwsgroepen van verschillende aanbieders (dankje, Marcel!) De klachten bleken niet van de lucht, bovendien wist zoonlief nog het een en ander, dus zitten we hier gewoon nog bovenredelijk te betalen, maar hebben verder dan ook geen klachten.

Zodra er met een paar jaar beter nieuws komt, stappen we wel eens een keer over Wink
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 24 Jan 2007 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

KPN/HetNet heeft mij afgesloten Sad(
Ik lift nu mee op een zwakke onbeschermde draadloze verbinding in de buurt.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Do 25 Jan 2007 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex, ik wens je heel veel sterkte! Heb nu ook geen vaste telefoonaansluiting meer?
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 25 Jan 2007 08:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Lex, ik wens je heel veel sterkte! Heb nu ook geen vaste telefoonaansluiting meer?

Ja, ik heb nog steeds een traditionele telefoonlijn.
Die gebruik ik nu bijvoorbeeld, want mijn zwakke buurman is te zwak op dit moment.
Het probleem is dat KPN/HetNet mij wil laten betalen voor de traditionele lijn en de niet werkende 'bellijn' van Surfen-en-bellen.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.