"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

HetNet, een waardeloze aanbieder
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Do 25 Jan 2007 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, dat is inderdaad wat overdreven. En met hun communicatiekanonnen kom je natuurlijk nooit een steek verder, omdat die callgirls en -boys voor geen meter weten, hoe hun bedrijf georganiseerd is en waar ze afwijkende problemen moeten droppen... En dat, terwijl hun trainingen er niet om liegen, kan ik je wel vertellen!
Kennelijk weten dus ook die trainers niet echt van de hoed en de rand... Sad
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben er weer Smile Smile Smile
Een half uur geleden werd het pakket van @home geleverd.
En nu werkt het dus weer.
Omdat ik al eerder aan de kabel gehangen heb, was de infrastructuur nog aanwezig.
Nu moet ik nog wel een routertje hebben. Daar ga ik maar eens op marktplaats voor kijken.
Smile)))))))))))))))))
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom in de club, die geen club is!

toppie ola toppie ola toppie
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

De dienstverlening blijkt nog op het zelfde niveau als 2,5 jaar geleden.
Sad Sad Sad

Dit soort berichten was voor mij toen aanleiding om te vertrekken.
Ik heb nu @home 2 maanden op proef. Dus wie weet over 2 maanden Wink

======================
Geachte heer Meuldijk,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.

Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
- 0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.

De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00. Wij bieden u onze
excuses aan voor het ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klantenservice

Behandeld door: Paul Spierings
===================
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120


Laatst aangepast door Lex M op Di 30 Jan 2007 19:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahah, het lijkt er op dat ze deze mail letterlijk gekopieerd hebben van HetNet, of andersom natuurlijk! Wink
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Frank Selen schreef:
Hahah, het lijkt er op dat ze deze mail letterlijk gekopieerd hebben van HetNet, of andersom natuurlijk! Wink

Zeker. Alleen het tarief is hier draaglijk Wink
Maar, nu gaat het weer om het principe. Ik ben nu eenmaal een ...... Wink
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

===============================
Geachte heer/mevrouw ,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Wij kunnen uw vraag helaas niet per email behandelen. Vriendelijk verzoeken wij u om voor administratieve en technische zaken omtrent Surfen&Bellen telefonisch contact op te nemen met de Surfen&Bellen afdeling. Een van onze medewerkers kan dan samen met u de problemen oplossen. U kunt ons bereiken via 0800-0505, optie 3 en dan nog maals optie 3 in het keuzemenu.


Met vriendelijke groet,

Het Net
===============================

Alleen geen naam eronder en geen excuses...
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Frank Selen schreef:
Surfen&Bellen Het Net

O jé, heb jij dat? Ik ben er nu gelukkig van af Smile
Na veel ergernis.

@home is mij aan het kietelen: een 8 Mbit download, terwijl ik een 1,2Mbit besteld heb. Wink
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan 2007 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Voordeel is wel dat Paul Spierings zo van @home naar HetNet kan overstappen... Wink
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 06 Feb 2007 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Samenvatting van het voorafgaande:
Mei 2006 Surfen-en-Bellen (van HetNet) aangevraagd.
Juli 2006 pakket geleverd.
5 dec 2006 Surfen-en-Bellen opgezegd wegens wanprestatie.

Nu heb ik post gekregen van mijn favoriete Wink bedrijf.
Oordeel zelf over deze fantastische Wink organisatie:


_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Di 06 Feb 2007 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL!
Wat een eikels daar zeg.
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 10 Feb 2007 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Zaterdagmorgen rond 11u47: telefoon van HetNet Wink
Voor de allereerste keer na het begin van een traject van 7 maanden.
De vraag was: "Is het probleem genoemd in mijn brief van 5 dec (de opzeggingsbrief) al opgelost?"
rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
bleekie



Geregistreerd op: 12 Jul 2005
Berichten: 62
Woonplaats: Vinkeveen

BerichtGeplaatst: Zo 11 Feb 2007 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou Lex ik weet niet of je hedenavond naar Kassa hebt gekeken maar zo te zien en te horen ben je niet de enige met dit probleem. Bij @home ook een KPN dochter weten ze er ook meer van. Van problemen bij xs4all en hccnet cliënten heb ik nog niets vernomen. Maar het lijkt mij dat dit ook naar buiten zal komen daar het bellen en surfen een dienst is die van KPN afkomstig is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Zo 11 Feb 2007 09:37    Onderwerp: Reageren met citaat

bleekie schreef:
@home ook een KPN dochter
Bleekie, @home is een kabelaar, dus een concurrent van KPN en zeker geen dochter.
Ik weet ook wel dat het overal wat is. Maar ik heb op technisch gebied geen slechte ervaringen met @home, ik heb nooit uitval van internet ervaren, de helpdesk is blijkbaar verbeterd (gisteren geen wachttijd, inlogprobleem opgelost), telefoonkosten helpdesk: lokaal tarief (HetNet 45 cnt).
Telefoon moet nog over, dus dat is nog even afwachten (maar het modemlampje brandt en de lijn geeft de starttoon). Volgens de technische man bij Kassa zijn de telefoonproblemen opgelost.
Overigens hoor ik nauwelijks meer over problemen met los internet, de problemen hebben voornamelijk betrekking op de combinatie van internet en telefoneren. Vandaar dat er geen problemen gemeld worden van XS4ALL, Hccnet, zelfs HetNet-zonder-bellen Wink, ....
Voor de goede orde: ik accepteer dat dingen fout gaan. Maar ik heb grote problemen met de bijna oorverdovende stilte van de kant van HetNet/KPN.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Zo 11 Feb 2007 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijf zitten waar je zit en verroer je (voorlopig) niet.
KPN / Planet abonnee. Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.