Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Wo 03 Okt 2007 21:24 Onderwerp: Bericht in het Algemeen Dagblad |
|
|
Op 3 oktober 2007 stond onderstaand artikel in het Algemeen Dagblad naar aanleiding van het stoppen van de productie door Huub.
Hoeveel fouten staan er in dit stuk met betrekking tot de inhoud?
Som de fouten op _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
cerbere
Geregistreerd op: 28 Sep 2005 Berichten: 634 Woonplaats: Rijswijk z-h
|
Geplaatst: Wo 03 Okt 2007 22:57 Onderwerp: |
|
|
Het blijft jammer
Hopen maar dat het Huub lukt om een doorstart te maken. _________________ Groetjes Bianca en Roy
2005-2007 Biod 300 1982 (is verkocht!)
2006-2013 Biod 400T 1987 (is verkocht!)
2008-2015 MKP Petit (is verkocht!)
2013-???? Biod 420 TD 2000
+ Citroen grand C4 picasso blue Hdi 120 A6 2017 |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Wo 03 Okt 2007 23:59 Onderwerp: |
|
|
Citaat: | Hoeveel fouten staan er in dit stuk met betrekking tot de inhoud?
Som de fouten op.. |
Controleer nooit vlak voor bedtijd een krantenartikel op fouten! |
|
Terug naar boven |
|
|
C.M. van der Mast
Geregistreerd op: 13 Aug 2004 Berichten: 130 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Do 04 Okt 2007 15:37 Onderwerp: |
|
|
Lectori Salutem,
Ook ik was redelijk onaangenaam varrast door het bericht in AD dat ACC noodgedwongen de productie van BIOD-caravans stopt. Aan de andere kant: Het is, ondanks alle berichten dat de economie aantrekt en we het ergens in de toekomst, dus vlak voor de volgende verkiezingen, allemaal beter zullen krijgen duidelijk dat verkoopprijzen van de nieuwste serie BIODs dermate hoog zijn dat het voor slechts een handjevol consumenten mogelijk is om er een aan te schaffen. Wel blijf ik de mening toegedaan dat welke BIOD dan ook altijd kwalitatief beter is dan een 'sleurhut' van welk ander merk dan ook. Zeker de oude modellen zijn onverwoestbaar en qua interieur altijd of te herstellen of aan ta passen - zie de 'uitschuif-bruine-band'. Overigens - op de vraag of er foutjes zitten in het artikel AD en dus in het persbericht - zit er, maar dan mijns inziens, wel een foutje in. "Als in 1963 de kleine 'Fahti', dus de 400, in Duitsland wordt gefabriceerd, komen ook daarvan de polyester rompen (boven- en onderstuk) naar Hengelo (door de familie Schneider). Pas in het volgende jaar, dus in 1964, gaat de fabricage van de caravans weg uit Hengelo en komt de gehele afwerking en verkoop bij Firma JEKO in Oldenzaal. Pas later, namelijk in 1969, neemt de sociale werkplaats in Oldenzaal "De Schakel" de productie over. Maar goed. Einde BIOD of moeten we er nog een vraagteken achter zetten. Want het zou toch een uitdaging moeten zijn om de productie over te nemen? Maar ja, wie heeft daartoe de moed. Uiteindelijk beslist de consument - die blijkbaar voor het overgrote (maarktaan) deel zijn of haar voorkeur uitspreekt voor een van nietjes aan elkaar hangende caravan met een levensduur die beduidend minder is dan die van een BIOD - hier over. Mag dan de BIOD een uitstervend 'ras' zijn, de BIOD-liefhebber hopelijk niet.
Cees en Jola van der Mast _________________ BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944). |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|