"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

even voorstellen en een paar vragen............
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Leen



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 134
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Zo 28 Mrt 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter,
Misschien heb je ook wat aan mijn ervaringen.
Ik vond op zeker moment water in het gootje rechts achter waar de aanrecht zit. Het ondergedeelte van de isolatie was goed nat. Het eerste waar ik aan dacht was natuurlijk lekkage van de aanrecht, maar dat bleek al snel niet zo te zijn. Vervolgens de aandacht naar de sierstrippen waarvan de grijze butyleenkit verhard was en weinig water meer keerde. Na zo ongeveer rondom de sierstrippen en de tentrail opnieuw te hebben gemonteerd was de lekkage nog even groot. Op zeker moment de bumper verwijderd, je moet toch wat, en van binnenuit gekeken wat er gebeurt als je met een gieter water tegen de achterwand giet. Wat bleek het koofje waar de achterlichten van de bumper in passen, was zo lek als een mandje (te weinig polyester gebruikt) en bovendien was de aansluiting met de wand ook goed lek. Na beide koofjes (het andere voor de zekerheid) met polyester te hebben behandeld waren zij waterdicht. Echter het probleem was er nog steeds, er stond van tijd tot tijd nog water in het gootje, wel aanzienlijk minder. Na lang zoeken en proberen kwam ik er achter dat het rubberprofiel in het deurkozijn aan de bovenzijde en zijkant niet geheel aansloot op de deur. Daar kwam soms water door dat aan de binnenzijde naar beneden liep en bij de aansluiting van het kozijn en de vloer in het gootje verdween. Op zich had ik daar geen last van, maar het hout dat het kozijn zijn stijfheid geeft werd nat en zou op den duur zijn gaan rotten. Tot nu toe geen water meer aanngetroffen. Het is een langdurige operatie geweest, maar uiteindelijk heeft het wat opgeleverd. Ik hoop voor je dat jij sneller succes hebt.
_________________
Vr. gr. Leen
Biod 400TL 1992 achter Skoda Oct. 1.6 Automaat (2011)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
cerbere



Geregistreerd op: 28 Sep 2005
Berichten: 634
Woonplaats: Rijswijk z-h

BerichtGeplaatst: Zo 28 Mrt 2010 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Een bank waar nu dat bed staat in de lengte,waar je heerlijk op kunt hangen,wat je uit kunt trekken tot een bed.
Bank is 2 meter bij 70, uitgetrokken is het 2 meter bij 1,40

Kip heeft het een tijdje in z'n vision gehad.
_________________
Groetjes Bianca en Roy

2005-2007 Biod 300 1982 (is verkocht!)
2006-2013 Biod 400T 1987 (is verkocht!)
2008-2015 MKP Petit (is verkocht!)
2013-???? Biod 420 TD 2000
+ Citroen grand C4 picasso blue Hdi 120 A6 2017
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.