"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

verzekeren van biod en hagelschade

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
emtebe



Geregistreerd op: 17 Mei 2010
Berichten: 17
Woonplaats: west zeeuws vlaanderen

BerichtGeplaatst: Ma 17 Mei 2010 21:45    Onderwerp: verzekeren van biod en hagelschade Reageren met citaat

Sinds heel kort eigenaar van Nomade 2003, na meer dan 40 jaar vakanties met de tent.

Stuit bij verzekeren op volgende vraag van verzekeraar:

Citaat:
Hierbij delen wij u mede, dat het certificaat hagelbestendigheid alleen door de fabrikant van de caravan afgegeven mag worden.
Merken zoals o.a. Kip en Adria hebben een aantal modellen waarvoor zo’n certificaat afgegeven mag worden. Indien er geen certificaat door de fabrikant is afgegeven, heeft men geen recht op de korting van de hagelpremie
.

Vraag: zijn die certificaten er ?
Vreemd blijft wel van mijn verzekeraar: bij certificaat hagelbestendigheid toch nog 1,40 euro per maand betalen voor hagelschadeverzekeren.

Vraag: Dus wat is beter geen hagelverzekering want hagelschade dat komt bij BIOD nooit voor ?

Zal me binnenkort wel even voorstellen op de bestemde plek. Heb nog wel meer vragen dus je komt me wel meer tegen denk ik.
groet
_________________
Mart XC70 AWD + nomade 2003
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mennovdh



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 65
Woonplaats: Wageningen

BerichtGeplaatst: Ma 24 Mei 2010 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Die certificaten zijn er niet maar ik stel me voor dat Huub van Elswijk (van BIOD) dat zonder probleem zwart op wit kan zetten, in een verklaring.
Verzekeren voor hagelschade is eigenlijk niet nodig. Het enige dat kapot zou kunnen gaan zijn de dakluiken. De kans dat een raam stuk zou gaan lijkt me praktisch uitgesloten.

Veel plezier met je Nomade!
_________________
BIOD Nomade Menno (bj 2009)
Zie de bouw op: http://www.caravantrekker.nl/menno
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.