"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

knalrode Scout

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Boeskool



Geregistreerd op: 28 Jul 2005
Berichten: 27
Woonplaats: Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Ma 16 Aug 2010 21:22    Onderwerp: knalrode Scout Reageren met citaat

Kwam vorige week deze ferrari rode Biod Scout tegen... aan het Levico meer op camping Jolly stond ie vooraan. Vond het wel een foto waard.

Op deze Camping stond ook een Biod Bambino 300 bruine band...

http://picasaweb.google.com/marmarkuipers/UploadsVoorInternet#5506089919813354146

http://picasaweb.google.com/marmarkuipers/UploadsVoorInternet#5506089930985264802

Ik heb geen idee of deze al eens voorbij was gekomen en van wie deze is, de eigenaar was helaas niet aanwezig.
_________________
BIOD Bambino 300
bouwjaar 1981
Verkocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Ma 16 Aug 2010 23:05    Onderwerp: Re: knalrode Scout Reageren met citaat

Boeskool schreef:

Ik heb geen idee of deze al eens voorbij was gekomen en van wie deze is, de eigenaar was helaas niet aanwezig.

En dan de deur zo wijd open laten...
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
RHJ



Geregistreerd op: 28 Mrt 2010
Berichten: 27
Woonplaats: Driebergen-Rijsenburg

BerichtGeplaatst: Do 19 Aug 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Enkele jaren geleden zijn er een paar fel gekleurde Scouts gemaakt die te koop stonden bij Aart Kok Adventure in Heemstede.

Deze zaak was toen Biod-dealer en showde de types met niet alleen opvallende buitenkleur maar ook afwijkende interieurstoffen. Zag er - zeker ook van binnen - heel mooi uit.

Ik herinner me dat ze er ook een thermometer in hadden staan om aan te tonen dat ook bij zomerdag (toen mooi weer met veel zon) de binnentemperatuur, ondanks de donkere kleuren, niet hoog opliep. Met dank aan de goede isolatie van de Biod's!

Ik heb er nog wat foto's van maar weet niet hoe ik deze in dit bericht moet plaatsen... Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 24 Aug 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen jammer dat er dan weer zo'n niet strak te trekken karsten voortent voor hangt. Zonde van de mooie lijnen van de caravan!
Terug naar boven
rdehaan



Geregistreerd op: 12 Sep 2006
Berichten: 7
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Vr 10 Sep 2010 00:44    Onderwerp: Een goed afgespannen karsten tent straat gewoon mooi strak Reageren met citaat

Hoi Peter,

als je even de moeite neemt om de karsten tent netjes neer te zetten kun je hem perfect strak afspannen hoor.
Ik vind zo'n karsten tent met vouwen en bulten ook een beetje zonde, maar het kan echt anders. Smile


Groet,
Remco


_________________
Biod Extase 2L 1973 (verkocht)
Biod Nomade TD 2003
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Vr 10 Sep 2010 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Petje af voor deze strakke voortent, het is werkelijk de eerste keer dat ik een Karsten voortent er zo mooi bij zie staan.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.