"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

OPROEP ZOEKGERAAKTE UITGELEENDE BIOD FOLDER

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Aangaande BIODs Historie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JacquesM



Geregistreerd op: 25 Sep 2010
Berichten: 178
Woonplaats: Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Di 28 Sep 2010 20:36    Onderwerp: OPROEP ZOEKGERAAKTE UITGELEENDE BIOD FOLDER Reageren met citaat

OPROEP ... ZOEKGERAAKTE UITGELEENDE FOLDER ....

Zoals ik al eerder meldde, ben ik op een van de eerste BIOD-weekenden, georganisseerd door Paul de Haas (in Arnhem, of Denekamp), waarin een bezoek aan de Schakel in Oldenzaal was gepland, een historische folder kwijtgeraakt.

Deze folder, de ALLER-eerste folder van de Biod-Excellent Vouwkampeerwagens, heb ik uitgeleend aan een medewerker van de Schakel (later TopCraft genoemd) die deze graag wilde kopieren.
Helaas heb ik deze nooit, zoals beloofd, teruggekregen en heb er zelf geen kopie van gemaakt.

* Het betreft een zwart-wit folder met groene steunkleur en omvatte zo'n 4 pagina's op ca. 1/3e A-4 formaat.

Hopelijk meldt iemand zich om dit alsnog opnieuw in mijn archief te laten belanden.
Indien iemand hier een origineel of kopie van in zijn bezit heeft, houd ik mij uiteraard ook aanbevolen.

Bedankt voor elke vom van info*,

Jacques van Maaren

Uiteraard ook welkom via de PM-knop
Smile

_________________
Een spiegel helpt je ook vooruit ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Aangaande BIODs Historie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.