"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

S-H-I-T, een wonder!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 07 Feb 2011 15:55    Onderwerp: S-H-I-T, een wonder! Reageren met citaat

Sjit, dacht ik, toen me te binnenschoot dat wij aan het eind van onze vakantie, laat aangekomen, nagenoeg rechtstreeks vanuit de auto ons bed indoken nadat we de caravan op z'n plek hadden gemoeverd.
Sjit, driewerf sjit!!!
Ik had al die tijd vergeten om de poeptank te legen en kreeg bij die gedachte op staande voet vreselijke visioenen van bruine fonteinen of niet te hakken donkerbruine beton en zelfs van krioelende insecten en andere reptielen dan we ooit in Blijdorp zullen aanschouwen...

Met de bibbers in de benen heb ik de tank uit de caravan getrokken met inwendig ferm gesloten neus, maar dat bleek allemaal niet nodig.
Ik hoorde ook iets klotsen, dus die beton was er ook niet. Wijs geworden van andermans leed legde ik een ouwe lap over de beluchtingsknop, voordat ik die indrukte: geen céntje pijn!

Toen naar de ook al angstige wc-pot, waar ik met groot lef die gele dop wel durfde losdraaien: óók al geen enge dingen...
Zelfs het leeggieten ging voorbeeldig en eigenlijk met minder "aroma" dan ik tijdens de vakantie gewend was.

De draaischuif geprobeerd: ai, die zat vast! Maar die schoot bij de tweede tik met de afwasborstel meteen los.
Toen de binnenkant eens bekeken: die was zelfs redelijk schoon!

Volgens mij mag ik daarom de fabrikant van het door mij gebruikte spoelmiddel hier wel open en bloot hartelijk danken voor zijn geweldige vinding. Momenteel staat de bak in de week, uiteraard met spul van hetzelfde merk.

Ineens heb ik weer vertrouwen in een geurloze, schone toekomst.

Allemaal door mijn vreselijke eigenwijsheid om niets anders te gebruiken dan KEMDIRECT!
Terug naar boven
Caroline



Geregistreerd op: 05 Mei 2004
Berichten: 170
Woonplaats: Nijverdal

BerichtGeplaatst: Ma 07 Feb 2011 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt wel een verkooppraatje, Peter.
Ik kan alleen niet anders dan je gelijk geven. Wij hebben altijd Kemdirect gebruikt. Licht in gewicht, biologisch afbrreekbaar, en een aangenaam luchtje. Een doosje op voorraad opgeborgen in een bovenkastje, en we hebben voor een hele vakantie (en meer) genoeg.
_________________
Groet, Caroline

2006 - nu: Biod 400 TD Exclusief - Nuance 1991, wordt getrokken door Renault Kadjar EDC 2017

2004 - 2006: Biod 400 TD De Luxe- Nuance 1989 (gecrasht)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 07 Feb 2011 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee hoor Caroline, al zou ik het iedereen aanraden, het is echt geen verkooppraatje.
Die visioenen had ik echt en de verbazing over de goede afloop was toch echt wel ongeveer zoals ik het omschreef.

Het blijkt gewoon verschrikkelijk goed spul te zijn! toppie
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Ma 07 Feb 2011 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe dichter bij Dordt, hoe groener het wordt. rotfl rotfl rotfl rotfl
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Ma 07 Feb 2011 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook wel eens de pot vergeten te legen. Daar heb ik blijkbaar ook geen trauma aan overgehouden, ondanks het gebruik van Aquakem blauw Wink
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.