"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nomade bouwjaar 2004 of net er vóór (ivm lekkende scharnier)
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Belgische toller



Geregistreerd op: 10 Jul 2010
Berichten: 135
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Zo 14 Aug 2011 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Toevoeging: ik weet niet waar u woont (West Zeeuws Vlaanderen klinkt onduidelijk voor mij) maar het zou kunnen dat we volgend weekend met de Biod in Vogelwaarde staan (natuurkampeerterreinen : kamperhoek.nl). Kan ook een mogelijkheid zijn om de dripstop te zien?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
emtebe



Geregistreerd op: 17 Mei 2010
Berichten: 17
Woonplaats: west zeeuws vlaanderen

BerichtGeplaatst: Ma 22 Aug 2011 21:15    Onderwerp: dripstop Reageren met citaat

Belgische toller schreef:
Toevoeging: ik weet niet waar u woont (West Zeeuws Vlaanderen klinkt onduidelijk voor mij) maar het zou kunnen dat we volgend weekend met de Biod in Vogelwaarde staan (natuurkampeerterreinen : kamperhoek.nl). Kan ook een mogelijkheid zijn om de dripstop te zien?


dank voor de uitvoerige uitleg, onze nomade is een tlh uitvoering, dus twee kleine ramen aan de achterzijde (keuken en toilet) die staan soms open bij regen, dus ik probeer daar een oplossing met ducktape uit voordat ik aan dripstop of lekrempel begin. Probleem is nu ook weer niet zo groot aangezien we scandinavie meestal tot reisdoel hebben en daar is de combinatie warm en regen niet zo vaak aan de orde. Caravan staat inmiddels weer binnen dus zal wel najaar worden voordat ik kan laten weten of het effectief is. Dank voor het aanbod Vogelwaarde, maar is nu voor ons even niet mogelijk,

Geografisch: West Zeeuws Vlaanderen is stukkie Nederland ten zuiden van de Schelde en ten noorden van Knokke/Damme
_________________
Mart XC70 AWD + nomade 2003
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.