"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Reich accu.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Vr 23 Dec 2011 15:41    Onderwerp: Reich accu. Reageren met citaat

Ik werd er vandaag op geattendeerd dat de licht gewicht Reich accu voor maximaal 15 min. moveren, na 1 januari 100 euro duurder gaat worden, naar 575 euro.
Ik heb het er niet voor over.
M'n eerste caravan was goedkoper. Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ber24857



Geregistreerd op: 08 Dec 2006
Berichten: 21
Woonplaats: Swifterbant

BerichtGeplaatst: Vr 23 Dec 2011 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste Joop,

Dat de Reich Power Pack duurder gaat worden is jammer natuurlijk. Een extra reden voor mij om blij te zijn hem afgelopen zomer te hebben aangeschaft. Blij omdat ik ondanks de genoemde max. 15 minuten moveren
dit niet als probleem heb ervaren. Vooraf was dit wel één van mijn bedenkingen, maar max. 15 minuten blijkt in de praktijk ruim voldoende te zijn om op je plekje te komen. Bovendien laadt de RPP heel snel op waardoor eventueel verkassen naar een andere plek op de zelfde dag ook geen probleem is. Ik heb 495 euro betaald voor de RPP. Een boel geld maar
totaal geen onderhoud, slechts volgeladen in de stalling zetten en in het vroege voorjaar weer lekker ophalen en verder moveren.

Vriendelijke groeten,
Freek van den Berg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Vr 23 Dec 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Freek,
Het heeft natuurlijk voordelen.
Licht in gewicht en minimaal onderhoud.
Wie movert er nu 15 min achter elkaar? Capaciteit is dus geen probleem.
Ik gebruik een steekkarretje om die loodaccu in het voorjaar naar de auto te brengen en van de auto naar de caravan. In de winter opladen.
Allemaal extra werk. Maar die prijs!!
Ik zit gelukkig nog ruim onder het maximaal toelaatbaar totaal gewicht caravan.
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.