"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Toiletkast, slimmer inbouwen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hans Plantinga



Geregistreerd op: 20 Okt 2004
Berichten: 181
Woonplaats: Heteren

BerichtGeplaatst: Wo 05 Jan 2005 16:03    Onderwerp: Toiletkast, slimmer inbouwen Reageren met citaat

De toiletkast in onze 420TL heb ik wat slimmer ingebouwd. De polyester uitstulping waar dit confectiekastje is ingebouwd kan ca. 80mm in de diepte worden ingekort. Het toiletkastje past er dan nog steeds in.
Scheelt enorm in comfort en bruikbaarheid van de toiletruimte.
_________________
Hans
420 Biod 420TL (2000), Peugeot 2008 SUV 1.2 PureTech 110pk. (M.i.v. najaar 2023 een Kia Niro PHEV)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Za 22 Jun 2013 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hans,
Doordat ik ook met de ruimte worstel in het toilet ben ik nieuwsgierig wat je precies hebt gedaan.
Er hangt bij mij links in de hoek, van buitenwand en naast toegangsdeur, een standaard kastje, zou niet weten wat ik daar aan kan veranderen. echt in de weg hangen doet dat ding eigenlijk niet.
Wat ik wel heel irritant vind, het zal wel door de vorige eigenaar zijn aangebracht, vlak boven het wasbakje hangt een zeeppompje en daarnaast een rekje. Met gevolg dat je niet met je kop boven die wasbak kan komen.
Zit te brainstormen om een gedeelte van de wand, boven het wasbakje en rechts daarvan, van ongeveer 35*35 cm., 15cm richting keuken te verplaatsen. Zodat zeeppomp en rekje achter de wasbak komen te hangen.
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.