"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gebruik jij ook een accutol?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MvdWinden



Geregistreerd op: 24 Sep 2014
Berichten: 58
Woonplaats: ut wilde westen

BerichtGeplaatst: Zo 27 Sep 2015 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

@Pieter: het is een groene tol, Bosch PSR 9,6 VES-2.
Nic_Cd accu, een paar jaar geleden vervangen door een 2400mAh exemplaar. Op de boortol staat 1999 vermeld! Wie biedt? Wink

@Joop: in beschouw het maar als een compliment, met 63 jaar kampeer ervaring als nieuwkomer beschouwd te worden! Van condooms heb ik weinig verstand, ik wist niet dat ze over een dissel passen, maatje XXL?

@Benno, voor leuke dingen ga ik graag op mijnof haar knieën Laughing
Daar hoort het stellen van de Biod niet bij ..........
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Zo 27 Sep 2015 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik heb wel eens het idee dat nieuwkomers op het kampeergebeuren denken dat het er bij hoort.

Citaat:
@Joop: in beschouw het maar als een compliment, met 63 jaar kampeer ervaring als nieuwkomer beschouwd te worden!

De link naar MvdWinden kan ik niet vinden.
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 28 Sep 2015 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat

pjotr schreef:
Voor mijn longen?
Dan wordt het tijd dat je in actie komt!!!!!


Met asbestose wordt alles anders...
Terug naar boven
PeterB



Geregistreerd op: 02 Apr 2011
Berichten: 412
Woonplaats: Ottoland

BerichtGeplaatst: Ma 28 Sep 2015 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

JONGENS!

@mvdwinden: een groene Bosch was voor consumenten, een blauwe voor de pro's. Dubbel respect dus denk ik? (Pieter?)
@mbdwinden: 63 jaar kampeerervaring, uitgaande van op je 17de voor het eerst met de tent op pad, en dan nog ondeugend op je knieën willen...respect!
@Joop:ik ben nog een pikkie, maar neem zelfs de lader van de schroeftol mee.... En het is een Makita in mijn geval. Keuze uit normaal, haaks of slag 😂!
@Pieter: asbestose???? Dat is een serieuze diagnose. Of is het een implicatie?

Maar misschien raken we hier een leuk onderwerp?
Hoeveel "luxe" heb je nodig om een leuke vakantie te hebben?
Schroeftol, mover, oven, airco. Name it!
_________________
3-kleur 400 PB (1991/2010) achter Land Rover Range Rover Vogue (2006)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 29 Sep 2015 01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is niet alleen een serieuze diagnose, maar het heeft ook serieuze gevolgen voor alles wat ik ooit op mijn knieën deed...
En dat niet alleen, ik ben ook een serieus deel van de longcapaciteit kwijt. Samen met nog wat bijbehorende kleinigheden, zoals verharding van de longblaasjes, zorgt dat voor herhaaldelijke en vaak onverwachte ademnood.

Dus: e-fiets, accutol, mover, vast bed, (zéér) luie stoel onder de luifel.
Dus niet: oven, magnetron, elektrieke deken, airco, VW.
Terug naar boven
MvdWinden



Geregistreerd op: 24 Sep 2014
Berichten: 58
Woonplaats: ut wilde westen

BerichtGeplaatst: Di 29 Sep 2015 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Kleine aanvulling op de kampeerervaring: op 4 jarige leeftijd ging ik voor het eerst kamperen met mijn vader. Tent zonder grondzeil, regen gootjes graven, zelf een latrine aanleggen, iedere ochtend en avond en bij regen de tentlijnen op dan wel afspannen, koken met de Primus. Kortom, ik was klein maar de basis is toen al gelegd.

V.w.b. de luxe van de caravan: ik heb mijn Biod dit voorjaar gekocht en de mover zat er onder. Makkelijke keus dus. Maar had de mover er niet bij gezeten, dan zou ik 'm gekocht hebben. Een must als je wat ouder wordt en spierkracht afneemt. Schroeftol nam ik al mee bij de tenttrailer, omdat ik de afgelopen jaren een beetje kortademig was geworden en gebukt staan zwengelen niet bij m'n favoriete dingen hoort. Ik gebruik wel de electravoorziening op de camping, maar kan ook een aantal dagen zonder door de vele LED lampjes. Zaken als airco, oven, electrische vloerverwarming, boiler, magnetron, etc. hoef ik niet in de caravan. Als ik dat allemaal wil meeslepen kan ik beter een gȋte huren met complete inventaris.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.