"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hunkeren naar mooi gras

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 14 Mrt 2017 13:01    Onderwerp: Hunkeren naar mooi gras Reageren met citaat

Zo langzamerhand begin ik te begrijpen waarom koeien zo dwaas dartelen als zij weer voor het eerst de wei in mogen. Door omstandigheden heb ik deze winter niet kunnen kamperen en breng ik op een dag als vandaag mijn tijd door met een door mijn hele lijf tintelende hunkering naar mooi gras en een mooi uitzicht, niet te ver van een riante kampvuurkuil...

Eén ding is zeker: ik zoek wel een plek zonder toeschouwers, want ik wil geen filmpjes op internet van een van blijdschap dartelende bejaarde, er is daar al genoeg ellende te zien...

geintje ola geintje
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Wo 15 Mrt 2017 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hoeft toch niet lang te wachten, temperatuur schiet omhoog en boven 12 graden gaat het gras groeien.
Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VereeckeEric



Geregistreerd op: 13 Nov 2016
Berichten: 29
Woonplaats: Waarloos

BerichtGeplaatst: Zo 26 Mrt 2017 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan ik best begrijpen. Al gedacht aan onze Ardennen ?Er zijn daar plekjes waar je je helemaal kan laten gaan en je in een verloren moment zelfs kunt dartelen als een jong veulen, zonder toeschouwers met een vinger tegen het hoofd...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 27 Mrt 2017 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me helemaal leuk, maar voorlopig moet ik nog wel even lijnen om te kunnen dartelen! Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
Hans Plantinga



Geregistreerd op: 20 Okt 2004
Berichten: 181
Woonplaats: Heteren

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mrt 2017 20:34    Onderwerp: Re: Hunkeren naar mooi gras Reageren met citaat

Mijn voorjaarseuforie:
1. Op m'n racefiets de weg op na maandenlang behelpen op een rollenbank.
2. Het formidabele weer van vandaag inspireerde ons tot een ritje naar de Wit in Schijndel. Even lekker klussen aan de Biod en dan maar weer eens zuidwaarts.
_________________
Hans
420 Biod 420TL (2000), Peugeot 2008 SUV 1.2 PureTech 110pk. (M.i.v. najaar 2023 een Kia Niro PHEV)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 28 Mrt 2017 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Tsja, vandaag heb ik even oppervlakkig naar de caravan gekeken en vastgesteld, dat ik maandenlang de moverrollen op de banden heb laten staan. Gelukkig moet ik eerst enkele kilometers door een 30 km-zone, dan kan ik de loopvlakken weer rustig rondmasseren voor ik aan een langere rit begin.
Terug naar boven
Belgische toller



Geregistreerd op: 10 Jul 2010
Berichten: 135
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Wo 26 Apr 2017 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

"...en dan maar weer eens zuidwaarts..." : doen man !
Net voor Pasen hebben wij we onze Nomade een dag of 10 uitgelaten in het zuiden (rond de Ventoux). Heerlijk... Overdag 24 tot 26 graden. Microklimaat in Buis-les-Baronnies... Amper mistral, rond 20u00 gaat de zon onder achter de berg en moet je een jas aan. 's Nachts bar koud (niet in de Biod Very Happy ). We stonden op de municipalcamping in een beetje een enclave van Denen (allemaal met tentjes!). Terug thuis op Pasen (eieren zoeken). O ja ... we hebben daar een overvloed aan koningspages en oranjetip genoteerd (vlinders die je normaal niet in die hoeveelheid ziet).
Een aanrader !
Vlaamse groeten
Belgische Toller en co
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 26 Apr 2017 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Auw! Oei! Jaloers!

geintje
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.