"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Omvormer Excellent

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Technisch (elektriciteit, gas, water , e.d.)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lex
Gast





BerichtGeplaatst: Za 29 Nov 2003 18:45    Onderwerp: Omvormer Excellent Reageren met citaat

Heeft iemand nog een handleiding van de omvormer die in de Excellent zit? Question
Dit is hem:
Terug naar boven
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 30 Nov 2003 01:04    Onderwerp: Omvormer Reageren met citaat

Lex,
Wat jij zoekt, heb ik zowel in t duits sls in t engels, je mag kiezen,
hoe vindt je die? Laughing Laughing Laughing
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 30 Nov 2003 07:29    Onderwerp: Re: Omvormer Reageren met citaat

Bob schreef:
Wat jij zoekt, heb ik zowel in t duits sls in t engels, je mag kiezen, hoe vindt je die?

Je bent een kei. Die van jou is blijkbaar goed onderhouden, dat de gebruiksaanwijzingen er nog bij zijn Very Happy
Doe mij maar Engels, alsjeblieft.

NB voor Peter: als je wilt citeren (quote) in je antwoord, moet je 'quote' aanklikken ipv 'Nieuw antwoord' .
Terug naar boven
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 30 Nov 2003 11:32    Onderwerp: Re: Omvormer Reageren met citaat

Lex M schreef:
Bob schreef:
Wat jij zoekt, heb ik zowel in t duits sls in t engels, je mag kiezen, hoe vindt je die?

Je bent een kei. Die van jou is blijkbaar goed onderhouden, dat de gebruiksaanwijzingen er nog bij zijn Very Happy
Doe mij maar Engels, alsjeblieft. Zat niet bij de caravan ,simpel in de ronte kijken en vragen dan vindt je veel Laughing Laughing

NB voor Peter: als je wilt citeren (quote) in je antwoord, moet je 'quote' aanklikken ipv 'Nieuw antwoord' .

_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 30 Nov 2003 11:39    Onderwerp: Omvormer Reageren met citaat

Nee Lex,
Bij mijn caravan zat in eerste instantie niks bij,ik kreeg het boek van de Primus kachel van de vorige eigenaar,en papieren van de omvormer heb ik zelf opgespoord vandaar. Idea Idea Smile Laughing Laughing
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 03 Dec 2003 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Het schemablad staat op de webstek. Bij de Brochures Very Happy
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 27 Apr 2004 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Bob, ben je er nog?
Ik heb een vraag over de Westool-omvormer/lader.
De gebruiksaanwijzing zegt dat een caravan-accu in de kring aanwezig MOET zijn. Nu ben ik eens gaan testen.
Als ik de accu weglaat, meet ik 9,5 V aan de punten waar 12V zou moeten staan. Als de accu in de kring opneem, meet ik 12,7V.
Conclusie de accu moet er dus bij.
Maar de bedoelde plaats van de accu is in de bankkast. Als de 230 V aangesloten is, wordt volgens de gebruiksaanwijzing de accu bijgeladen met 1,85A. Maar dan zou er knalgas kunnen ontstaan. Daarom moet je het gas via een slangetje van de accu naar buiten voeren. Echter er is geen voorziening om zo'n accuslangetje naar buiten te leiden.
Hoe heb jij dat opgelost?

Of misschien zijn er andere Excellenters die hier een reactie op hebben?
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Technisch (elektriciteit, gas, water , e.d.) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.