"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Een bericht (vraag) geplaatst en dan.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Over deze webstek (oe-ebsaait)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Do 20 Jul 2006 09:13    Onderwerp: Een bericht (vraag) geplaatst en dan. Reageren met citaat

Mede Forum leden.
Het komt voor dat er een vraag op het forum wordt geplaatst, en daar zijn dan vervolgens reacties op, dat daarna de oorspronkelijke vraagsteller voorlopig (of helemaal) niets meer van zich laat horen.
Het lijkt mij zinvol dat als bij de vraagsteller bekend is dat die voorlopig niet kan reageren dit even kort bij de vraag weer te geven.
De aandachtige lezer zal wel gemerkt hebben dat ik onder die omstandigheden soms mijn eigen reactie, die als eerste was geplaatst, verwijder. De argumentatie is dan: "Ik ben niet voor Piet Snot bezig ". Daar doe ik andere forumleden natuurlijk ook te kort aan.
Nee, ik heb geen last van de warmte Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 21 Jul 2006 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, Joop, dat is misschien meer regel dan uitzondering op infostekken van het web.
En dat is jammer, want het is niet motiverend voor de antwoorders.
Is van-je-laten-horen eigenlijk niet een kwestie van fatsoen?.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Over deze webstek (oe-ebsaait) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.