Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Do 21 Dec 2006 20:50 Onderwerp: HetNet, een waardeloze aanbieder |
|
|
Sinds 7 juli heb ik zogenaamd 'surfen-en-bellen' van HetNet.
Tot nu toe zijn ze niet in staat geweest het bel-deel te realiseren.
Wel proberen ze mij sinds 16 okt voor het bel-deel te laten betalen.
Dat doe ik natuurlijk niet.
Daarom laat ik sindsdien de girodienst het afgeschreven bedrag terug boeken en maak daarna het bedrag voor het surf-deel over.
Desondanks word ik beticht van betalingsachterstand.
Zelfs op aangetekende brieven wordt door HetNet niet gereageerd.
HetNet dreigt mij nu op 30 dec te blokkeren.
Dus als ik er na de datum niet ben, dan weten jullie wat de oorzaak is.
Kortom: Hoed je voor HetNet, een incompetente organisatie, zowel technisch als administratief. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Do 21 Dec 2006 22:30 Onderwerp: |
|
|
Internetplusbellen is nog nergens een wereldschokkend succes. Toch jammer, dat je niets oplost door betalingen in te houden. Ook jammer, dat die organisatie kennelijk niet met jou wil communiceren. Al eens aan xs4all gedacht? Óók KPN, maar wel een echt goede provider. Ze zijn momenteel met leuke dingen bezig...
Succes! |
|
Terug naar boven |
|
|
Leen
Geregistreerd op: 05 Feb 2006 Berichten: 134 Woonplaats: Maarn
|
Geplaatst: Vr 22 Dec 2006 23:35 Onderwerp: |
|
|
Ik surf en bel al sinds een jaar met Solcon. Surfen iets langer nog. Bevalt mij uitstekend. Prima helpdesk en gratis! Snelle reactie. Het is niet de allergoedkoopste, maar de service is naar mijn ervaring prima. Ik heb geen KPN-abonnement meer. Destijds een ADSL Bitstream Economy abonnement genomen van 800/256 kBs. Inmiddels is dat zonder kosten opgewaardeerd tot 1500/256. Daar heb ik ruim voldoende aan.
Kwaliteit telefoonverbinding is goed, In het begin had ik nogal last van echo, maar dat lag eigenlijk aan mijzelf, want op de website van Solcon stond gewoon te lezen hoe ik dit zelf in mijn router kon bijregelen. _________________ Vr. gr. Leen
Biod 400TL 1992 achter Skoda Oct. 1.6 Automaat (2011) |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 10:41 Onderwerp: |
|
|
Leen schreef: | Ik surf en bel al sinds een jaar met Solcon. |
Ik bel al sinds mensenheugenis met KPN en surf meer dan een jaar met HetNet. Zonder problemen.
Waar ik problemen mee heb, is het volkomen ontbreken van communicatie met HetNet en een frustrerende communicatie met KPN. Geen of niet terzake doende reacties op emails, gewone brieven, geen reactie (tot nu toe) op aangetekende brieven.
Als ze me afsluiten, is het echt over-en-uit met KPN en alle gelieerden.
Dan wordt het dus de kabel, hoewel ik daar te maken krijg met een monopolist: @home. Daar ben ik al eerder klant geweest. Internet was prima. Ook toen was de non-communicatie reden voor mij om te vertrekken.
Zou het aan mij liggen? _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 12:46 Onderwerp: |
|
|
Ík zeg niks!
Maar je moet gewoon lekker smoezen met die meiden van de helldesk, ze in je probleem betrekken en hen mede-probleem-eigenaar maken. Als die nijdige epistels veroorzaken doorgaans weinig vriendschappelijke banden met je redders En meestal vallen ze in het verkeerde archief...: geen wonder, dat je dan geen antwoord krijgt!
Enne, er is toch zo'n engels spreekwoord in de trant van: Als je ze niet kan slaan kun je ze maar beter likken of zoiets...!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Selen
Geregistreerd op: 18 Apr 2005 Berichten: 1116 Woonplaats: Tegelen
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 14:03 Onderwerp: |
|
|
Peter schreef: | Maar je moet gewoon lekker smoezen met die meiden van de helpdesk.... |
Tja, Peter dat is niet iedereen gegeven... Wij moeten het gewoon doen met zakelijk overleg.
Lex M schreef: | Ik bel al sinds mensenheugenis met KPN en surf meer dan een jaar met HetNet. Zonder problemen.
Waar ik problemen mee heb, is het volkomen ontbreken van communicatie met HetNet en een frustrerende communicatie met KPN. Geen of niet terzake doende reacties op emails, gewone brieven, geen reactie (tot nu toe) op aangetekende brieven.
Als ze me afsluiten, is het echt over-en-uit met KPN en alle gelieerden.
|
Wij hebben na lange tijd ADSL van HCCNET (later nog even XS4ALL) nu sinds een paar maanden Surfen&Bellen van HetNet. Over HCCNET was ik zeer tevreden, overstap is puur een kwestie van geld. Redelijk tevreden over HetNet. Heb de experiabox al verscheidene keren moeten resetten, omdat we een dag telefonisch niet bereikbaar waren. En idd Lex geen reactie op mails en een Helpdesk die niet je niet aan de lijn krijgt, maar ja ik kan sowieso niet smoezen...
Lex M schreef: | Zou het aan mij liggen? |
Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje... _________________ Groetjes, Frank
BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 14:43 Onderwerp: |
|
|
Peter schreef: | Maar je moet gewoon lekker smoezen met die meiden van de helpdesk.... |
Voor 45 cnt/min mag je eerst heel lang hangen. Als je 'mazzel' hebt, krijg je daarna een of andere nitwit aan de lijn die van toeten noch blazen weet
Tijdens het BIOD-weekeinde op zondagmorgen om 10 uur gezellig gebabbeld met een techneut van KPN. Had snel in de gaten dat het niet aan mij, maar aan KPN lag. Ze zouden er mee aan het werk gaan.
Bij onze terugkomst half oktober was de situatie nog hetzelfde. Weer gebabbeld met een aardige techneut van KPN. Mijn probleemmelding was een doodlopend pad opgestuurd. Maar, er zou direct een nieuw pr (Philips' jargon: problem report) gemaakt worden. Sindsdien niets meer vernomen.
Maar wel dubbel innen sinds 16 oktober
De enige respons van HetNet zijn dreigmeels mbt vermeende betalingsachterstand.
Frank Selen schreef: | Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje... |
Frank, een oplettende beschouwer _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Selen
Geregistreerd op: 18 Apr 2005 Berichten: 1116 Woonplaats: Tegelen
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 14:53 Onderwerp: |
|
|
Lex M schreef: | Frank Selen schreef: | Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje... |
Frank, een oplettende beschouwer |
Ja hè en het heeft niks te maken met de kleur van je haren, toch? _________________ Groetjes, Frank
BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 15:23 Onderwerp: |
|
|
Frank Selen schreef: | Lex M schreef: | Frank Selen schreef: | Vroeger misschien wel, toen je een zwart schaap was, maar tegenwoordig niet Lex, want je bent een mooi wit schaapje... |
Frank, een oplettende beschouwer |
Ja hè en het heeft niks te maken met de kleur van je haren, toch? |
Neenee. Het was (is) louter een alertheid-test _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Selen
Geregistreerd op: 18 Apr 2005 Berichten: 1116 Woonplaats: Tegelen
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 17:47 Onderwerp: |
|
|
Frank Selen schreef: | Heb de experiabox al verscheidene keren moeten resetten, omdat we een dag telefonisch niet bereikbaar waren.... |
En nog een keer... _________________ Groetjes, Frank
BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 17:56 Onderwerp: |
|
|
Tja, als je alles vantevoren wist,....
Dan had ik geen ISDN genomen (blijkt uiteindelijk een 'remmende voorsprong') te zijn, dan had ik een normaal Adsl-abonnement gekozen, budgetbellen van KPN (kun je gebeld worden via een landlijn) en (mobiel) Samenbellen 500 van Telfort. Een natuurlijk Skype(-achtige) voorzieningen. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Za 23 Dec 2006 20:43 Onderwerp: |
|
|
Ik heb opnieuw isdn én adsl genomen, na eerst flink gelurkt te hebben in diverse nieuwsgroepen van verschillende aanbieders (dankje, Marcel!) De klachten bleken niet van de lucht, bovendien wist zoonlief nog het een en ander, dus zitten we hier gewoon nog bovenredelijk te betalen, maar hebben verder dan ook geen klachten.
Zodra er met een paar jaar beter nieuws komt, stappen we wel eens een keer over |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Wo 24 Jan 2007 22:09 Onderwerp: |
|
|
KPN/HetNet heeft mij afgesloten (
Ik lift nu mee op een zwakke onbeschermde draadloze verbinding in de buurt. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Do 25 Jan 2007 00:01 Onderwerp: |
|
|
Lex, ik wens je heel veel sterkte! Heb nu ook geen vaste telefoonaansluiting meer? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Do 25 Jan 2007 08:06 Onderwerp: |
|
|
Peter schreef: | Lex, ik wens je heel veel sterkte! Heb nu ook geen vaste telefoonaansluiting meer? |
Ja, ik heb nog steeds een traditionele telefoonlijn.
Die gebruik ik nu bijvoorbeeld, want mijn zwakke buurman is te zwak op dit moment.
Het probleem is dat KPN/HetNet mij wil laten betalen voor de traditionele lijn en de niet werkende 'bellijn' van Surfen-en-bellen. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|