"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hagelproof

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hans Plantinga



Geregistreerd op: 20 Okt 2004
Berichten: 181
Woonplaats: Heteren

BerichtGeplaatst: Vr 27 Jun 2008 21:41    Onderwerp: Hagelproof Reageren met citaat

Op zondag 22 juni jl. hagelde het golfballen in Heteren.
Onze beide auto's zien er uit als eierrekjes. Het fruit hoeven we dit jaar niet meer te plukken.

Onze Biod echter maakte de stoere taal uit de brochure van destijds helemaal waar! Nou ja, bijna helemaal.
Het dakluik is gaar en een Electrolux ventilatiekap is gebarsten. Maar dak en wanden hebben de steniging glansrijk doorstaan.

Een meevaller dus, ook voor de verzekering. Aluminium caravans die klaar stonden voor vertrek zien er niet uit!

Idea Een fikse korting op de verzekeringspremie voor polyester caravans lijkt op zijn plaats.
Wie weet hier meer over?
_________________
Hans
420 Biod 420TL (2000), Peugeot 2008 SUV 1.2 PureTech 110pk. (M.i.v. najaar 2023 een Kia Niro PHEV)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Markparket



Geregistreerd op: 22 Dec 2007
Berichten: 144
Woonplaats: Meppel

BerichtGeplaatst: Wo 02 Jul 2008 03:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Hans,

Zo zie je maar weer dat de BIOD zich perfect houdt Exclamation

Slechts de toeleveranciers van het dakluik en rooster laten het afweten Crying or Very sad

Top toch, zo'n caravan Question

Succes met de verdere schade afhandeling!
_________________
Driekleur 400 TL 1989 + Mercedes-Benz 230GE aut. 1986 of Mercedes-Benz 200 aut. 1981, Daarnaast 2011 Peugeot 107, 1990 Citroën 2CV6, 1985 Peugeot 205 GRD en 1970 Mercedes-Benz W114 Bähr Cabriolet

EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Ouwe Hippie



Geregistreerd op: 08 Mrt 2007
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: Wo 02 Jul 2008 06:47    Onderwerp: Re: Hagelproof Reageren met citaat

Hans Plantinga schreef:
Op zondag 22 juni jl. hagelde het golfballen in Heteren.
Idea Een fikse korting op de verzekeringspremie voor polyester caravans lijkt op zijn plaats.
Wie weet hier meer over?

Ik heb hiervoor een korting gekregen bij de ANWB verzekering. Niet indrukwekkend maar toch mooi meegenomen.
_________________
BIOD 350 TL 1986 per 2 april 2010 voorafgegaan door een SKODA YETI 1.2 DSG Active+
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ling



Geregistreerd op: 04 Sep 2007
Berichten: 19
Woonplaats: Lelystad

BerichtGeplaatst: Do 24 Jul 2008 02:05    Onderwerp: Re: Hagelproof Reageren met citaat

Hallo Hans,

ik was even een eigen vraag aan het stellen toen ik jouw stukje las. Wij zijn voor de Biod verzekerd bij Polis Direct. Als je vermeldt dat het een poyester Biod is krijg je korting op je premie.
Website: www.polisdirect.nl
Het lijkt me een goede verzekeraar, maar ik heb mijn Biod pas een jaar en nog geen schade gehad.javascript:emoticon('Very Happy')

groet

JT


Hans Plantinga schreef:
Op zondag 22 juni jl. hagelde het golfballen in Heteren.
Onze beide auto's zien er uit als eierrekjes. Het fruit hoeven we dit jaar niet meer te plukken.

Onze Biod echter maakte de stoere taal uit de brochure van destijds helemaal waar! Nou ja, bijna helemaal.
Het dakluik is gaar en een Electrolux ventilatiekap is gebarsten. Maar dak en wanden hebben de steniging glansrijk doorstaan.

Een meevaller dus, ook voor de verzekering. Aluminium caravans die klaar stonden voor vertrek zien er niet uit!

Idea Een fikse korting op de verzekeringspremie voor polyester caravans lijkt op zijn plaats.
Wie weet hier meer over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
tent-mens



Geregistreerd op: 04 Sep 2007
Berichten: 155
Woonplaats: Hengelo

BerichtGeplaatst: Do 24 Jul 2008 12:24    Onderwerp: verzekering?? Reageren met citaat

De avond voordat ik bij de vorige eigenaar de BIOD 350TL 1988 zou bekijken/evt kopen-meenemen belde ik de AN*B vanwege de verzekering; zeker voor áls ons wat zou overkomen. De premie kon direct berekend worden, inclusief de 9 maanden oude mover, voortent en ander toebehoren.

Op mijn volgende vraag: wat is de verzekeringswaarde bij total-loss kon echter geen enkele indicatie worden genoemd/vrijblijvend gegeven. Lees de AN*B KK tweede hands maar, de waarde is niet op te geven voor zulke oudjes. De premie was als ik het nog goed herinner rond de tweehonderdtwintig euri.

Plaatsgenoot JB bekend binnen de club die geen club is, heeft de caravan gekeurd, waarde bepaald en ik heb de verzekering afgesloten in H. bij assurantiekantoor K.

Dus weet waarvoor je betaalt! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.