"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

lantaarndak raampjes

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Producten voor de BIOD-caravan
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
park cottage



Geregistreerd op: 17 Jun 2009
Berichten: 4
Woonplaats: west woodburn UK

BerichtGeplaatst: Wo 17 Jun 2009 23:42    Onderwerp: lantaarndak raampjes Reageren met citaat

Het is een eerste vraag op het forum en hoop dat het door komt.

Enkele weken geleden zijn wij trotse bezitters geworden van een BIOD Extase 2L 1977. Er moeten nog wat 'dingetjes' aan gebeuren, maar overal is het een schitterende ervaring; 4-5 weken geleden wisten we niet eens van het bestaan BIOD af en mijn laatste 'caravanervaring' dateert van 1980; een gehuurde stacaravan bij mijn ouders en met een voetpompje je tanden poetsen;'Rolling Eyes'

'Idea'Nu het product waar ik naar zoek ben; de (6) ovale dakraampjes; wellicht een veel gestelde vraag maar weet iemand misschien waar ik de rubbers zou kunnen bemachtigen. Is het, hetzelfde profiel, als van de hoekramen (maar dan zonder gootje?). Ik zou graag de originele glazen/perspex vensters er in terug zetten.

PS. We zijn al 3 dagen er mee op stap geweest; geweldig, over een paar dagen er weer paar dagen tussenuit.'Very Happy'
Groetjes
Gerard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Do 18 Jun 2009 08:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom op ons forum, en blij dat je meteen zo enthousiast bent! Leuk, een Engelse Biod! Wink
Helaas heb ik geen antwoord op je vragen, maar er zit hier voldoende deskundigheid, dus een antwoord zal er vast komen!
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
park cottage



Geregistreerd op: 17 Jun 2009
Berichten: 4
Woonplaats: west woodburn UK

BerichtGeplaatst: Do 18 Jun 2009 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de aardige reactie en mocht er een BIOD de oversteek wagen en op de A68 richting Schotland rijden; Een kopje koffie halen bij ons kan altijd. En de natuur hier is geweldig met voldoende campings in de buurt etc.
Groetjes. Gerard.
_________________
Gerard & Jeanette; Extase 2L '77.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Vr 19 Jun 2009 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gaat er dit jaar niet van komen, maar de oversteek met caravan staat op ons verlanglijstje, dus we houden je aanbod in gedachten!
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za 20 Jun 2009 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Gerard
welkom op het Biod Forum
je kan je vragen tot btrekking van jou Biod
het beste stellen aan Abel ,hij bezit het Biod Magezijn
waar mogelijk jou onderdelen aanwezig zijn
de ovale raampjes in iedergeval
sucses met de Exstase
groetjes
Bob. Laughing
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Zo 21 Jun 2009 04:09    Onderwerp: Re: lantaarndak raampjes Reageren met citaat

park cottage schreef:
Het is een eerste vraag op het forum en hoop dat het door komt.

Enkele weken geleden zijn wij trotse bezitters geworden van een BIOD Extase 2L 1977. Er moeten nog wat 'dingetjes' aan gebeuren, maar overal is het een schitterende ervaring; 4-5 weken geleden wisten we niet eens van het bestaan BIOD af en mijn laatste 'caravanervaring' dateert van 1980; een gehuurde stacaravan bij mijn ouders en met een voetpompje je tanden poetsen;'Rolling Eyes'

'Idea'Nu het product waar ik naar zoek ben; de (6) ovale dakraampjes; wellicht een veel gestelde vraag maar weet iemand misschien waar ik de rubbers zou kunnen bemachtigen. Is het, hetzelfde profiel, als van de hoekramen (maar dan zonder gootje?). Ik zou graag de originele glazen/perspex vensters er in terug zetten.

PS. We zijn al 3 dagen er mee op stap geweest; geweldig, over een paar dagen er weer paar dagen tussenuit.'Very Happy'
Groetjes
Gerard.

Hi Gerard, welkom en veel plezier met de Extase.
Wat betreft accessoires, kijk eens in de rubriek: Producten voor de BIOD-caravan
En neem zoals Bob als schreef, contact op met Abel van het BIOD-magazijn.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
park cottage



Geregistreerd op: 17 Jun 2009
Berichten: 4
Woonplaats: west woodburn UK

BerichtGeplaatst: Zo 21 Jun 2009 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Hi allemaal, bedankt en ik zal hem benaderen. Very Happy
En wat de koffie betreft: elke BIOD liefhebber is natuurlijk welkom. Als je 'door' West Woodburn komt (je vervolgt gewoon de A68 die dwars door het gehuchtje loopt) en naar het nederlandse stel (of 'aparte caravan... momenteel talk of the town...) bv op het postkantoor vraagt, kom je automatisch bij ons terecht. Wij wonen 1 mijl buiten het dorp, langs de rivier, in de 'vrije' natuur.
Toerisme is ons beroep (zie www.slateandnature.com) en alle bezoek is welkom. Wink
Groetjes.
_________________
Gerard & Jeanette; Extase 2L '77.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Producten voor de BIOD-caravan Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.