"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

wielen staan schuin

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
etienne



Geregistreerd op: 14 Sep 2009
Berichten: 3
Woonplaats: rotterdam

BerichtGeplaatst: Di 15 Sep 2009 10:10    Onderwerp: wielen staan schuin Reageren met citaat

Hallo,
Ik heb een bambino uit 81 Laughing die heeft zijn banden schuin naar buiten staan er ligt lading in tentstokken, gasfles, volle jerrycan de kant waar de meeste lading lig staat het schuinst contact gehad met triorep na jullie forum te hebben gelezen en die zeggen dat het kan zijn door de lading of de lager mijn vraag is heeft er iemand daar ook ervaring mee dat de wielen naar buiten staan na te hebben geladen. Hij is twee weken geleden door RDM gekeurt daar heb ik niets over de wielen gehoord kijken ze toch ook naar lijkt mij.
met vriendelijke groet
Etienne
_________________
ineens een bambino 300l uit 1981
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 15 Sep 2009 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanuit Rotterdam is het niet al te ver naar Caravancentrum Meerkerk.
Daar hebben ze nog wel een beetje ervaring met BIOD.
Laat hen even kijken...
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 15 Sep 2009 11:44    Onderwerp: Re: wielen staan schuin Reageren met citaat

etienne schreef:
Hallo,
Ik heb een bambino uit 81 Laughing die heeft zijn banden schuin naar buiten staan er ligt lading in tentstokken, gasfles, volle jerrycan de kant waar de meeste lading lig staat het schuinst contact gehad met triorep na jullie forum te hebben gelezen en die zeggen dat het kan zijn door de lading of de lager mijn vraag is heeft er iemand daar ook ervaring mee dat de wielen naar buiten staan na te hebben geladen. Hij is twee weken geleden door RDM gekeurt daar heb ik niets over de wielen gehoord kijken ze toch ook naar lijkt mij.
met vriendelijke groet
Etienne

Als de Bambino op een rubbertorsie-as staat, is het mogelijk dat de rubberstrengen vervangen moeten worden.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
etienne



Geregistreerd op: 14 Sep 2009
Berichten: 3
Woonplaats: rotterdam

BerichtGeplaatst: Wo 16 Sep 2009 07:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo,
Bedankt voor de reacties meerkerk is een goed idee zoek ik ff op,
de as onder de caravan heb ik opgezocht is een peitz staalgeveerd torsie 1000 kg.
Ben zelf nog ff aan het knoeien geweest als ik de lading eruit haal staan ze kaarsrecht op krik zit er geen speling op geen cm zelfs maar ga toch ff langs bij meerkerk {zeker voor onzeker) Laughing
PS nog een oudholland recept van een oude baas in de buurt als iemand krassen op zijn ramen heeft insmeren met koperpoets en uitwrijven dan is de kras die meestal wit is niet echt meer zichbaar (werkt echt). goedkoper dan nieuwe ramen.
groet
etienne
_________________
ineens een bambino 300l uit 1981
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 16 Sep 2009 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Etienne, pak op de a27 de afslag Noordeloos en rijd parallel aan de snelweg aan de westelijke kant naar het noorden. Neem daar de brug over de snelweg en daarna moet je wat rechts aanhouden om het caravancentrum aan je rechterkant te krijgen.

Bij het rotonde-gedoe als je net van de snelweg af bent, is het even zoeken. Op het moment dat je richting Noordeloos rijdt, ben je een afslag te ver gegaan Wink
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 16 Sep 2009 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Etienne, pak op de a27 de afslag Noordeloos en rijd parallel aan de snelweg aan de westelijke kant naar het noorden. Neem daar de brug over de snelweg en daarna moet je wat rechts aanhouden om het caravancentrum aan je rechterkant te krijgen.

Bij het rotonde-gedoe als je net van de snelweg af bent, is het even zoeken. Op het moment dat je richting Noordeloos rijdt, ben je een afslag te ver gegaan Wink

Als de torsie-elementen vervangen moeten worden (niet geheel onwaarschijnlijk), laat het bij Triorep doen. Geldt voor alle asproblemen.
Als gebeurd, wel de bouten van het linker wiel natrekken !!
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 16 Sep 2009 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat

In dat geval moet-ie een paar kilometer doorrijden Wink
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.