"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

NIEMAND

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za 25 Mei 2013 16:26    Onderwerp: NIEMAND Reageren met citaat

zit achter mn pc en vind dat er weinig of geen gebruik gemaakt word van deze site, zo wie zo in het weekend, het lijkt wel of iedereen op vacantie is
met de sleurhut, wat ik me niet voor kan stellen in deze tijd van het jaar
of iedereen is bezig zn BIOD op te pimpen of iedereen is boodschappen doen
kom op mensen is er helmaal niets te vertellen?
eenzaam hoor hier op de site Crying or Very sad
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Belgische toller



Geregistreerd op: 10 Jul 2010
Berichten: 135
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Za 25 Mei 2013 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Klinkt heel erg zielig (gaat richting gevoelservaring van Calimero) dus toch maar een antwoordje...

Ja hoor... bezig met onze Nomade. Paar maanden geleden vochtinsijpeling in de deur en lasnaad opengebarsten thv slot (over een 15cm). Straks de deur toemaken met polyester. Slot is al terug gemonteerd sedert vorige week ... met hopen butyl.

Nieuwe ervaring: butyl die wat uitsteekt na aanschroeven slot even verwijderen met aceton. Werkt perfect. Geen gedoe meer met een draadje dat ergens toch langs de polysterhuid gaan hangen is (het is draderig spul maar dat weet iedereen al door er over te lezen).

Nu pas polyester omdat de buitentemperatuur moest stijgen... Straks dus hopelijk een heuglijk moment (net voor het aperitief)!

Om maar te zeggen: hij moet dus reisklaar gemaakt worden ! In de paasvakantie was het met mooie witte isolatietape afgeplakt maar dat kan niet blijven natuurlijk....

Veel sterkte met je zaterdagdepressie Wink !

Vanuit Belgie,

Toller en Co
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 25 Mei 2013 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Oooow, wat is-ie toch zielig! Laughing Laughing Laughing

Moet ik nou echt elke keer dat ik die hut uit de garage rol, opgeven waar ik heen ga? En hoe het geweest is? En dat ik voor die agm-accu een andere oplader nodig had? En dat ik er nu een te koop heb?

Tsjongejongetoch! rotfl
Terug naar boven
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za 25 Mei 2013 22:36    Onderwerp: niemand Reageren met citaat

nee trol en nee pieter
jullie slaan de plank helemaal mis en snappen er niets van
er zijn zoveel mensen met een Biod op deze site, maar niemand is blijkbaar in staat om iets te vertelen over het geen hij of zij doet. indewar
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Za 25 Mei 2013 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb niet voor psiegoloog gestudeerd, maar die zieligheid van Bob valt wel mee, denk ik. Het is toch hemeltergend hoe weinig hier op het forum gedebatteerd wordt. Mankeert er helemaal niks aan je Biodje, zijn er geen reisplannen. Zijn er geen figuren die hun Biod verpersoonlijken/vernaggelen.
We gaan maandag op stap. Kijk je naar "weer Europa", dan moet je nog verder dan Gibraltar. Hoewel ik dat ook niet zie zitten.
Ik heb m'n caravan helemaal fietsvriendelijk(?) gemaakt, nou vergeet het maar.
Dat wilde ik óók even kwijt, Bob ik leef met je mee. Smile

Bovenstaande bericht had ik nog niet gezien, Bob, pak ze niet te hard aan, het is al te lang slecht weer. Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 26 Mei 2013 11:00    Onderwerp: niemand Reageren met citaat

goede morgen Joop
je slaat de spijker op zn kop Joop
ik ben niet zielig in tegendeel, maar het is droevig gesteld
met de BIODTERS
als ze wat te mauwen hebben dan weten ze de site te vinden of het nu door de weeks is of in het weekend, maar als alles pais en vree is hoor of zie je ze niet, een enkeling daar gelaten
nee ik pak ze niet te hard aan joop anders moet ik weer aan het poliesteren
leuk dat je even reageerde
Groetjes
Bob, Laughing
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Belgische toller



Geregistreerd op: 10 Jul 2010
Berichten: 135
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Zo 26 Mei 2013 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Aanvulling tegen de zondagdepressies Wink ... Wie wil er overigens nou nog psychologie studeren ??

Polyesteren is gelukt Very Happy ... Vullen en afstrijken en een 'laatste' afstrijk (uitvinding !): met lekker natte vinger: gaf perfect gladde massa...

Geeft als eindresultaat uiteraard een grijze vulling met een lichte roze schijn (toevoegspul om te harden). Gezien de kleine oppervlakte zal ik het beetje alternatief verven... Ben blij met het resultaat alhoewel ik de hobbel liever niet gezien had natuurlijk ....

Iemand een idee of ik de haarscheurtjes in de oppervlaktelaag (gelcoatlaag thv de rand van het houten binnenblokje op diepste punt) al moet behandelen? Nu valt het niet erg op (na ontzwelling). Heb ze wel wat bewerkt met polish bij ontdekking probleem (om geen water in te krijgen dat dan beetje zou openbarsten door vorst en schilfers zou creëren / gebeurde op lasnaad op het dak al)

grzzzzz

Belgische toller

met link naar foto's (hopelijk lukt dit / mijnalbum.nl / openbaar album / zoek 'bioddeur' als album)

Derde poging om de link te plaatsen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNFRXYEE-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PES6K4RP-D.jpg

Anders knip en plak de URL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 08 Sep 2013 15:11    Onderwerp: wwekend Reageren met citaat

En wederom is het zondag, weer niemand die iets kwijt wil over
hetgeen er te doen is geweest, droevig gesteld is het met de Biodters Wink
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.