"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verwondering..........

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PeterB



Geregistreerd op: 02 Apr 2011
Berichten: 412
Woonplaats: Ottoland

BerichtGeplaatst: Wo 26 Mrt 2014 01:13    Onderwerp: Verwondering.......... Reageren met citaat

Hallo "Jongens"!!

Is alles al gedaan en alles al beschreven?
Toen ik aan deze site "begon" waren er zoveel vragen.
_________________
3-kleur 400 PB (1991/2010) achter Land Rover Range Rover Vogue (2006)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Nom-Ad



Geregistreerd op: 13 Jun 2011
Berichten: 56
Woonplaats: Twente

BerichtGeplaatst: Do 27 Mrt 2014 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Very Happy Nope. Kan iemand mij vertellen wat het exacte verschil is tussen de rail van de Nomade en de vooruitstekende voorwand met deur? Ik bedoel het in cm.
Waarom: tent in zak op maat (laten) maken; we hebben de Nomade in de stalling. Kunnen niet even gaan kijken. Of laten opmeten.

Omdat de Nomade naar het dak en dus de tentrail naar binnen loopt, is er een verschil tussen de rail en de voorwand. Hoeveel is dat in cm?
Snapt iemand mijn vraag?

Voor een zakluifel is dat verschil niet van belang maar als je een zaktent wilt, wel degelijk. Anders gaat ie op de grond niet passen.

Alvast bedankt voor het meedenken Laughing
Groeten,

Ad
_________________
Biod Nomade 450 TD (2004) getrokken door Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance (2006)
Ad & Judith
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mennovdh



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 65
Woonplaats: Wageningen

BerichtGeplaatst: Vr 28 Mrt 2014 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Begrijp ik je goed dat het gaat over hoever de tentrail minder uitsteekt en rond loopt dan de wand van de caravan?

Dan is de wand zelf is praktisch recht alleen aan de voorkant (en ook iets aan de achterkant) wijkt de rail wel iets naar binnen. Ik schat ongeveer een cm of 1 a 2 (verschil tussen onder en boven t.o.v. een echte lat). Maar voor een achte maatwerk tent moet een expert hem toch opmeten lijkt me.
_________________
BIOD Nomade Menno (bj 2009)
Zie de bouw op: http://www.caravantrekker.nl/menno
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.