"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Capt. Tolley's Creeping Crack Cure

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
macm
Gast





BerichtGeplaatst: Do 21 Aug 2014 12:54    Onderwerp: Capt. Tolley's Creeping Crack Cure Reageren met citaat

Hallo, ik kreeg van een caravanner de tip eens te kijken naar Capt. Tolley's Creeping Crack Cure voor lekkende raamrubbers.

"Vloeibaar dichtingsmiddel op waterbasis, dat door zijn capillaire werking diep indringt tot in de fijnste haarscheurtjes en deze verzegeld." Voor hout, rubber, polyester etc. zeggen ze.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Waar koop je het; watersportzaak (Correct boot Rotterdam), maar daar is het erg duur terwijl het online in de UK (bij midlandchandlers.co.uk) maar 5 pond kost.
Terug naar boven
Pieter H



Geregistreerd op: 05 Sep 2012
Berichten: 161
Woonplaats: Lunteren

BerichtGeplaatst: Do 21 Aug 2014 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Klinkt veelbelovend. Maar als ik het promotiefilmpje op hun website bekijk is dat nou niet bepaald een duidelijk filmpje. Hoop dat het product beter is...

Ik verwacht dat ook water (al) makkelijk in die haarscheuren is gaan zitten. Zal de Crack Cure er dan nog wel in willen kruipen? Oftewel werkt het zowel bij 'droge' als 'natte scheuren'.
Haarscheurtjes in de gelcoat zouden daarmee ook mooi afgedicht kunnen worden. Ben heel benieuwd.
Zie net ook op http://www.eribelle.nl/docs/document.110.pdf de specificaties.

Je kunt het gewoon via Amazon bestellen. Er zijn grote en kleine flesjes. Dat zal het prijsverschil verklaren.
_________________
BIOD 420 TLH 1999
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
macm
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 25 Aug 2014 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij [url]correct.nl[/url] kost het (25-8-2014) 13,97 +5,95 bezorgkosten voor een 60 ml verpakking (=klein). Voor de liefhebber: Artikelnr: 377786
Ik ga eens online kijken of ik het voordeliger kan krijgen, de Expert staat nu toch in de stalling.
Daarnaast lijkt het mij ook zinvoller om het droog aan te brengen, hoewel ik ergens las dat het ook nat kan.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.