"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

zelf mistachterlicht plaatsen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hlaauwen



Geregistreerd op: 04 Feb 2005
Berichten: 6
Woonplaats: Velp Gld

BerichtGeplaatst: Di 22 Mrt 2005 16:47    Onderwerp: zelf mistachterlicht plaatsen Reageren met citaat

Hallo biodders,
Op mijn 350TL/Excl wil ik zelf een mistachterlicht aansluiten. Volgens mij is de verlichtingsbalk al voorbereid. Op mijn auto zit een 13-polig contact (rond model, "west", geloof ik) en aan de caravan heb ik al een 13-polige stekker gemaakt. Dan zou het dus een kwestie van een extra draad moeten zijn. Heeft iemand dat al geprobeerd?
_________________
Hen Laauwen
350TL Excl 1993
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 22 Mrt 2005 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je hier al gekeken?
www.caravanhandboek.nl
Dan weet je meteen of je draden goed zitten. Als die balk al compleet is afgemonteerd, moet je draadje ook terug te vinden zijn. Zoek eens in de buurt waar je aanhangerkabel binnenkomt.
Bij mij is dat op de omtimmering van mijn linkerspatbord, netjes onder een wegneembaar stukje triplex.

Succes!
Terug naar boven
hlaauwen



Geregistreerd op: 04 Feb 2005
Berichten: 6
Woonplaats: Velp Gld

BerichtGeplaatst: Ma 11 Apr 2005 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Heb je hier al gekeken?
www.caravanhandboek.nl
Dan weet je meteen of je draden goed zitten. Als die balk al compleet is afgemonteerd, moet je draadje ook terug te vinden zijn. Zoek eens in de buurt waar je aanhangerkabel binnenkomt.
Bij mij is dat op de omtimmering van mijn linkerspatbord, netjes onder een wegneembaar stukje triplex.

Succes!


Hallo Peter,
Bedankt voor het advies. Volgens de wet hoef ik geen mistachterlicht te hebben, maar misschien ga ik het toch maar monteren.
Groetjes,
Hen
javascript:emoticon('Smile')
_________________
Hen Laauwen
350TL Excl 1993
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 11 Apr 2005 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het vorige week laten doen, want het is een ongelooflijke klus als je het gewoon langs de (drukke) weg zelf moet doen. Omdat ik meteen op de plek van de gele reflectoren lampjes heb laten maken, is het allemaal wel prijzig geworden, maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.