"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

zwarte rubberen profiel op aluminium rand van Bruinband '84

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Exterieur (polyester, verf, kleuren, kit, hang- en sluitwerk)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BIODdeKroon



Geregistreerd op: 19 Jun 2017
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Za 24 Jun 2017 22:21    Onderwerp: zwarte rubberen profiel op aluminium rand van Bruinband '84 Reageren met citaat

Rondom onze Biod bruinband uit '84 is het zwarte rubberen profiel bovenop het aluminium profiel deels verdwenen.
In eerste instantie dachten wij dat er stukken afgebroken waren. Dat is dus niet zo.

........ de rubber strook is dus gekrompen. Gewoon gekrompen! Ik kan 'm grotendeels terugrekken door er met m'n duim op te drukken. Ik wacht dus ff een hittegolfje af en ga de stroken dan terugzetten tot de einden van de profielen. Daar is niets om ze vast te zetten, voor als ze weer gaan krimpen, maar dat kan wel eens opgelost worden met een drupje industriële lijm.
Betere tips om de einden vast te zetten, zijn welkom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RolfterSluis



Geregistreerd op: 04 Jun 2017
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Di 27 Jun 2017 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi, je kunt heel makkelijk nieuwe inlegbiezen bestellen, oa bij Jasicamp. En ik denk dat elke goedgesorteerde camper of caravanwinkel ze wel heeft. Dat zijn nieuwe en soepele rubbertjes. Als je die een beetje dubbelgevouwen door een spuitmond van een kitspuit voert, leg je de nieuwe bies er zo in. Net gedaan gisteren bij mijn BB uit de jaren 1980. Echt heel simpel.

Rolf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Exterieur (polyester, verf, kleuren, kit, hang- en sluitwerk) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.