"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Digitenne of dvb-t2

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Vr 13 Dec 2019 01:58    Onderwerp: Digitenne of dvb-t2 Reageren met citaat

Gebruiken jullie ook Digitenne zonder abonnement en hoe hebben jullie de overgang naar T2 opgelost?

Ik heb een Rebox mediabox en een Banten sprietantenne geïnstalleerd en alles werkt op 12 Volt. Uiteraard ben ik benieuwd naar andere oplossingen...

Het mediaboxje heb ik met beugels op de tv geschroefd en de antenne door het dak gestoken. Om te testen heb ik thuis een proefopstelling gemaakt en daaruit bleek dus, dat die antenne niet al te veel deed binnenshuis, vandaar, dat ik er voor heb gekozen om hem op het caravandak te lijmen.

Als buitenantenne is de samenwerking met de mediabox in de testopstelling echt geweldig!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.