"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kit

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Wo 07 Jun 2006 18:39    Onderwerp: Kit Reageren met citaat

Crying or Very sad De dakrail van onze BIOD 400 TL Exclusief laat water door. Nee, niet naar binnen, maar er sijpelt af en toe en hier en daar water tussen de buitenwand en de dakrail door, zeker wanneer die onder spanning staat van de voortent of luifel. De beste oplossing is natuurlijk de hele rail verwijderen - deze zit gepopnageld - en van voor af aan beginnen. Omdat ik nog wat andere klusjes heb te doen, zoek ik een tijdelijke oplossing. Dus een richel kit tussen buitenwand en rail (aan de bovenzijde) aanbrengen, maar... welke kit is het beste geschikt. Ik heb het al een keertje provisorisch gedaan, maar wil het nu toch voor de zomervakantie, goed afwerken. Ik heb ook nog butyleenkit en denk dat dat beter is. Stuggen kit weliswaar. Graag even een advies, want de komende dagen zijn voldoende zomers om even te kitten. Een andere vraag betreft de disselbak, maar die zet ik wel even in een ander hoofdstukje. Laughing Dank voor welke reactie dan ook.
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Wo 07 Jun 2006 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Cees, ik heb een maand geleden hetzelfde probleem opgelost door Polimax van Bison te gebruiken. De transparante kit gebruiken, afstrijken en -op de *Peter*-manier- de resten verwijderen met een in wasbenzine gedrenkte lap! Ik vind het geen tijdelijke oplossing Wink
Succes!
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.