"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

poetsen van een biod 350 tl de luxe

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Exterieur (polyester, verf, kleuren, kit, hang- en sluitwerk)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
alex koeneman
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 26 Jun 2006 15:28    Onderwerp: poetsen van een biod 350 tl de luxe Reageren met citaat

wat moet ik gebruiken om de wagen te poetsen en glans aan te brengen?
bij de campingwinkel hier in de buurt adviseerd hij een gentle poets met teflon voor de glans
twee in een.
is dit goed?
Terug naar boven
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Ma 26 Jun 2006 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Cool Het poetsen van een 350 TL? Een en ander hangt af van de staat waarin de lak zich bevindt. Een advies van de vader van mijn buurman die verantwoordelijk was voor het wagenpark van een werknemersorganisatie, adviseerde om - indien de lak van een auto of caravan in goede staat is - niet teveel poetsmiddelen te gebruiken. Gewoon goed wassen met lauw water en 'groene zeep' waardoor een film achterblijft. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Hebben zelf een 350 TL exclusief en die ziet er, op enkele zelfgespoten plekken - in verband met aanbrengen van nieuwe stickers - weer als nieuw uit. De nog wat doffe plekken worden nog nabewerkt, maar ook dat zal wel goed komen. Wink Succes er mee.
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 26 Jun 2006 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Die gentle poets is gewoon een goed spul, doet alleen maar goed.
Je hebt er ook een reinigingsmiddel van. Kan geen kwaad om dat vooraf even te gebruiken.

Succes!
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jun 2006 17:16    Onderwerp: Re: poetsen van een biod 350 tl de luxe Reageren met citaat

alex koeneman schreef:
wat moet ik gebruiken om de wagen te poetsen en glans aan te brengen?
bij de campingwinkel hier in de buurt adviseerd hij een gentle poets met teflon voor de glans
twee in een.
is dit goed?

Ik ben tevreden over Seapower Cleaner & Wax.
Te verkrijgen in jachthavens (wordt gebruikt voor polyestervaartuigen).
Zie ook bij Tips op de http://biod.info
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120


Laatst aangepast door Lex M op Za 01 Nov 2014 00:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
alex koeneman
Gast





BerichtGeplaatst: Za 01 Jul 2006 14:28    Onderwerp: de gently poets gebruikt Reageren met citaat

hij ziet eruit als een hondekeutel in de maneschijn zo mooi
zelfs zwarte regenstrepen verdwijnen als sneeuw voor de zon
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Exterieur (polyester, verf, kleuren, kit, hang- en sluitwerk) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.