"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

nieuwprijs?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
heria



Geregistreerd op: 08 Dec 2006
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Za 09 Dec 2006 00:24    Onderwerp: nieuwprijs? Reageren met citaat

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat de nieuwprijs is geweest van BIOD 350 TL
van het bouwjaar 1991?

Gaarne bericht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
arie engels



Geregistreerd op: 16 Feb 2006
Berichten: 170
Woonplaats: ridderkerk

BerichtGeplaatst: Za 09 Dec 2006 00:59    Onderwerp: Prijs Reageren met citaat

Hallo Heria,
Ik heb net even in de prijslijst gekeken ,Avento/van der Hagen rekende voor de de luxe 3kleur 25695 hele guldentjes en voor een exclusief 3kleur 27695 guldens
Prijs incl BTW.
Kacheltje koste 490,-
ringverwarming 695,-
portopotti 1240,-
Het was een hele dure caravan in die tijd (komt door de dure bouwwijze)
voor het zelfde bedrag kocht je een avento van 495 cm opbouwlengte met de zelfde inrichting!!
Als je overweegt er een te kopen eerst goed op deze site kijken ,er is info genoeg te vinden hoor!
Hartelijke groeten, toppie
Arie Engels
_________________
een ( van de / of de allerlaatste ?? ) Bambi uit juni 1980 een Toyota Yaris verso 1,5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heria



Geregistreerd op: 08 Dec 2006
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Za 09 Dec 2006 11:51    Onderwerp: BIOD 350TL Reageren met citaat

Beste Arie Engels,

Is het mogelijk dat ik ook kan kijken in de prijslijst Avento/ v.d. Hagen?

Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten voor ik overga tot een evt. aankoop bij dit model?

mvgr. Heria
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
arie engels



Geregistreerd op: 16 Feb 2006
Berichten: 170
Woonplaats: ridderkerk

BerichtGeplaatst: Za 09 Dec 2006 18:49    Onderwerp: beste Heria Reageren met citaat

Het is een goede beslissing om een Biod te nemen. Very Happy
Zeker de caravans uit deze periode zijn goed. 3kleur
Kijk op de site onder het biod merk bij tips hier staan goede en bruikbare info over waar je op moet letten bij aankoop.
Let ook op het raamwerk van het bagageluik hiervan kan het houtwerk aangetast zijn aan de binnenkant! Shocked
Kijk ook of het compleet is bijvoorbeeld moet je nog een voortent kopen of zit het er bij/of een reserve wiel/gasflessen/stroomkabels/enz enz.
Ik kan de prijslijst nog niet inscannen zodra dit kan zal ik zorgen dat dit op de site komt Exclamation

Veel succes met de aankoop! 3kleur
Arie Engels
_________________
een ( van de / of de allerlaatste ?? ) Bambi uit juni 1980 een Toyota Yaris verso 1,5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Overig Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.