Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Pieter Gast
|
Geplaatst: Do 25 Jan 2007 18:56 Onderwerp: |
|
|
Ja, dat is inderdaad wat overdreven. En met hun communicatiekanonnen kom je natuurlijk nooit een steek verder, omdat die callgirls en -boys voor geen meter weten, hoe hun bedrijf georganiseerd is en waar ze afwijkende problemen moeten droppen... En dat, terwijl hun trainingen er niet om liegen, kan ik je wel vertellen!
Kennelijk weten dus ook die trainers niet echt van de hoed en de rand... |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 15:17 Onderwerp: |
|
|
Ik ben er weer
Een half uur geleden werd het pakket van @home geleverd.
En nu werkt het dus weer.
Omdat ik al eerder aan de kabel gehangen heb, was de infrastructuur nog aanwezig.
Nu moet ik nog wel een routertje hebben. Daar ga ik maar eens op marktplaats voor kijken.
))))))))))))))))) _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 18:54 Onderwerp: |
|
|
Welkom in de club, die geen club is!
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 19:06 Onderwerp: |
|
|
De dienstverlening blijkt nog op het zelfde niveau als 2,5 jaar geleden.
Dit soort berichten was voor mij toen aanleiding om te vertrekken.
Ik heb nu @home 2 maanden op proef. Dus wie weet over 2 maanden
======================
Geachte heer Meuldijk,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.
Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
- 0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.
De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00. Wij bieden u onze
excuses aan voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Paul Spierings
=================== _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Laatst aangepast door Lex M op Di 30 Jan 2007 19:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Selen
Geregistreerd op: 18 Apr 2005 Berichten: 1116 Woonplaats: Tegelen
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 19:08 Onderwerp: |
|
|
Hahah, het lijkt er op dat ze deze mail letterlijk gekopieerd hebben van HetNet, of andersom natuurlijk! _________________ Groetjes, Frank
BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 19:11 Onderwerp: |
|
|
Frank Selen schreef: | Hahah, het lijkt er op dat ze deze mail letterlijk gekopieerd hebben van HetNet, of andersom natuurlijk! |
Zeker. Alleen het tarief is hier draaglijk
Maar, nu gaat het weer om het principe. Ik ben nu eenmaal een ...... _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Selen
Geregistreerd op: 18 Apr 2005 Berichten: 1116 Woonplaats: Tegelen
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 19:13 Onderwerp: |
|
|
===============================
Geachte heer/mevrouw ,
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Wij kunnen uw vraag helaas niet per email behandelen. Vriendelijk verzoeken wij u om voor administratieve en technische zaken omtrent Surfen&Bellen telefonisch contact op te nemen met de Surfen&Bellen afdeling. Een van onze medewerkers kan dan samen met u de problemen oplossen. U kunt ons bereiken via 0800-0505, optie 3 en dan nog maals optie 3 in het keuzemenu.
Met vriendelijke groet,
Het Net
===============================
Alleen geen naam eronder en geen excuses... _________________ Groetjes, Frank
BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 19:19 Onderwerp: |
|
|
Frank Selen schreef: | Surfen&Bellen Het Net |
O jé, heb jij dat? Ik ben er nu gelukkig van af
Na veel ergernis.
@home is mij aan het kietelen: een 8 Mbit download, terwijl ik een 1,2Mbit besteld heb. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Selen
Geregistreerd op: 18 Apr 2005 Berichten: 1116 Woonplaats: Tegelen
|
Geplaatst: Di 30 Jan 2007 19:21 Onderwerp: |
|
|
Voordeel is wel dat Paul Spierings zo van @home naar HetNet kan overstappen... _________________ Groetjes, Frank
BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Di 06 Feb 2007 14:31 Onderwerp: |
|
|
Samenvatting van het voorafgaande:
Mei 2006 Surfen-en-Bellen (van HetNet) aangevraagd.
Juli 2006 pakket geleverd.
5 dec 2006 Surfen-en-Bellen opgezegd wegens wanprestatie.
Nu heb ik post gekregen van mijn favoriete bedrijf.
Oordeel zelf over deze fantastische organisatie:
_________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
pm3
Geregistreerd op: 02 Jan 2006 Berichten: 259 Woonplaats: Heusden
|
Geplaatst: Di 06 Feb 2007 18:17 Onderwerp: |
|
|
LOL!
Wat een eikels daar zeg. _________________ vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Za 10 Feb 2007 13:31 Onderwerp: |
|
|
Zaterdagmorgen rond 11u47: telefoon van HetNet
Voor de allereerste keer na het begin van een traject van 7 maanden.
De vraag was: "Is het probleem genoemd in mijn brief van 5 dec (de opzeggingsbrief) al opgelost?"
_________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
bleekie
Geregistreerd op: 12 Jul 2005 Berichten: 62 Woonplaats: Vinkeveen
|
Geplaatst: Zo 11 Feb 2007 01:23 Onderwerp: |
|
|
Nou Lex ik weet niet of je hedenavond naar Kassa hebt gekeken maar zo te zien en te horen ben je niet de enige met dit probleem. Bij @home ook een KPN dochter weten ze er ook meer van. Van problemen bij xs4all en hccnet cliënten heb ik nog niets vernomen. Maar het lijkt mij dat dit ook naar buiten zal komen daar het bellen en surfen een dienst is die van KPN afkomstig is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
Geregistreerd op: 01 Nov 2003 Berichten: 2314
|
Geplaatst: Zo 11 Feb 2007 09:37 Onderwerp: |
|
|
bleekie schreef: | @home ook een KPN dochter | Bleekie, @home is een kabelaar, dus een concurrent van KPN en zeker geen dochter.
Ik weet ook wel dat het overal wat is. Maar ik heb op technisch gebied geen slechte ervaringen met @home, ik heb nooit uitval van internet ervaren, de helpdesk is blijkbaar verbeterd (gisteren geen wachttijd, inlogprobleem opgelost), telefoonkosten helpdesk: lokaal tarief (HetNet 45 cnt).
Telefoon moet nog over, dus dat is nog even afwachten (maar het modemlampje brandt en de lijn geeft de starttoon). Volgens de technische man bij Kassa zijn de telefoonproblemen opgelost.
Overigens hoor ik nauwelijks meer over problemen met los internet, de problemen hebben voornamelijk betrekking op de combinatie van internet en telefoneren. Vandaar dat er geen problemen gemeld worden van XS4ALL, Hccnet, zelfs HetNet-zonder-bellen , ....
Voor de goede orde: ik accepteer dat dingen fout gaan. Maar ik heb grote problemen met de bijna oorverdovende stilte van de kant van HetNet/KPN. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
joop brand
Geregistreerd op: 14 Nov 2003 Berichten: 1862
|
Geplaatst: Zo 11 Feb 2007 12:23 Onderwerp: |
|
|
Blijf zitten waar je zit en verroer je (voorlopig) niet.
KPN / Planet abonnee. _________________ Joop, helaas zonder Biod |
|
Terug naar boven |
|
|
|