"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

NJN, etc

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Michiel



Geregistreerd op: 05 Mei 2006
Berichten: 20
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Za 27 Okt 2007 08:37    Onderwerp: NJN, etc Reageren met citaat

[Vootgezet van Forum: Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Onderwerp: Verwijderen badkamer BIOD BB 350 TL]

Lex M schreef:

Voor NJN heb ik gegoegeld: Nederlandse Jeugdbond voor Natuurstudie.

Ik ben padvinder geweest. Wink


[Grappig dat NJN zo hoog bij Google uitkomt; maar ja, da URL helpt]
Maar dat Googelen zegt niet alles. Padvinders groeien op als normale mensen, als ze groot werden. Wink
Overigens was padvinderij en NJN altijd een koude oorlog (vlaggenroof, e.d.), maar misschien wist enkel de NJN dat. De padvinderij was te groot om de kleine luis in de pels waar te nemen. (Weet jij nu waar die vlag is gebleven Wink ).

Citaat:
Wij hebben 20 jaar in een Extase zonder accessoires en zonder 220V gekampeerd, een "tent op wielen". Smile

Iets anders wordt bij de NTKC nauwlijks getolereerd. Overigens mis ik mijn tent soms nog wel een beetje.

Citaat:
Daarom leg ik (puttend uit eigen ervaring) mijn ei altijd als reactie op de plannen die jij hebt.
Maar, ieder zijn meug. jazeker jazeker jazeker stomstom

Frik. Wink. [Maar ben ik ook drie blauwe maandagen geweest]
_________________
-- Michiel de Vries (+ Liesbeth Wortman)

(BB 350TL 1983 + Suzuki Baleno Estate 1.8 )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 27 Okt 2007 09:06    Onderwerp: Re: NJN, etc Reageren met citaat

Michiel schreef:
Citaat:
Wij hebben 20 jaar in een Extase zonder accessoires en zonder 220V gekampeerd, een "tent op wielen". Smile

Iets anders wordt bij de NTKC nauwlijks getolereerd.

Kom kom, Peter W is ook een enthousiast NTKC'er, met 420T(oiletruimte)D(warsslaper). Smile
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Michiel



Geregistreerd op: 05 Mei 2006
Berichten: 20
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Za 27 Okt 2007 09:31    Onderwerp: Re: NJN, etc Reageren met citaat

Lex schreef:
Wij hebben 20 jaar in een Extase zonder accessoires en zonder 220V gekampeerd, een "tent op wielen".
Michiel schreef:
Iets anders wordt bij de NTKC nauwlijks getolereerd.

Kom kom, Peter W is ook een enthousiast NTKC'er, met 420T(oiletruimte)D(warsslaper). Smile

Sommige NTKC-ers (speciaal caravanners) proberen het Wink. Jij kent de NTKC intern niet Wink. Je zou somige discussies eens moeten horen, maar ik denk dat ik on-line niet te veel vuile was buiten moet hangen. Ik ben overigens van de liberale, beetje vernieuwende stroming.
[Na mijn originele opmerking had overigens wel een smiley gemoeten.]
_________________
-- Michiel de Vries (+ Liesbeth Wortman)

(BB 350TL 1983 + Suzuki Baleno Estate 1.8 )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 27 Okt 2007 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwa, elke club heeft z'n eigen kinderachtig gekleuter...
Ik heb jarenlang met veel plezier gekampeerd in het kleinste tentje van de NTKC, het is nu bij de spullenbaas... Wink
Uiteindelijk ben ik gestopt door hevige spierklachten, maar wel met het geelste tentje van de club. Wink
De beslissing om met tenten, dus ook met lopen, te stoppen bracht me de moeilijkste dag van m'n leven. Gelukkig is mijn uitrusting goed terechtgekomen.

Diezelfde spierklachten hebben me in mijn huidige caravan geholpen en daar red ik het nu wel mee, dank zij die 9,5 cm Wink

Overigens zijn het niet speciaal de caravanners, die met groot materiaal uitrukken. Wie in de zomer op onze terreinen komt, ziet menigmaal tenten die hoger zijn dan 1,90 meter en met een groter bodembeslag dan toegestaan.
Terug naar boven
Michiel



Geregistreerd op: 05 Mei 2006
Berichten: 20
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Za 27 Okt 2007 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste Peter,
Je schreef:
Mwa, elke club heeft z'n eigen kinderachtig gekleuter...

Zoals ik al zei, zullen we dit maar even binnenskamers houden? I houd er nogal uitgesproken meningen op na, die her en der als godslastering worden beschouwd.

Ik ben overigens GEK op de NTKC terreinen en vind de club op zich zelf en reliek dat op de rijks munumentenlijst moet worden geplaatst. [Serieus: De club is heel bijzonder, en ik hoop echt dat 'ie nog lang blijft bestaan]
Citaat:
[...] spierklachten [...] lopen, te stoppen [...]

Blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Niet grappig bedoeld. Ik weet niet wat voor spierklachten je precies hebt, maar het lijkt mij vreselijk. Gelukkig dat je nog met een caravan kunt!

Citaat:
groot materiaal [..] tenten die hoger zijn dan 1,90 meter en met een groter bodembeslag dan toegestaan.

En caravans van 4.80 meter. En dan sta je met 6 van zulke mensen op 2 ha (middeen zomer). Moet je daar dan wat aan doen? Maar de discussie in de club stopt niet. Ieder jaar hetzelfde geleuter. Ik weet het ook niet.

Als je er verder over wilt praten, waarom stuur je me niet een pb (Persooonlijk Bericht)? Via mijn profile kan je me ook direct e-mailen.
_________________
-- Michiel de Vries (+ Liesbeth Wortman)

(BB 350TL 1983 + Suzuki Baleno Estate 1.8 )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 27 Okt 2007 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Er over willen praten? Klinkt alsof er een probleem zou zijn? Wink
Voor mij niet hoor, ik ben gek op die gekke club met al die heerlijk stellige meningen!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.