"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Schade aan buitenwand of bodem van caravan

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wim en Gerrie



Geregistreerd op: 31 Okt 2007
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Vr 02 Nov 2007 18:57    Onderwerp: Schade aan buitenwand of bodem van caravan Reageren met citaat

Nu BIOD helaas met de productie moet stoppen en waarschijnlijk geen vervolg krijgt ben ik op zoek gegaan naar reparatieplekken bij schade. De schalen voor de BIOD werden tot 2002 gemaakt bij van der Ham Kunststoffen in Bladel welke de casco's leverde aan Oldenzaal. Bij overname door ACC-group is deze de casco's zelf gaan maken met op het eind de ontwikkeling naar vacuum injectie en composiet. Ik heb van der Ham kunstoffen gebeld en een uitvoerig gesprek gehad. Het klopt dat hij altijd de schalen heeft gebouwd en geleverd doch hij heeft zijn bedrijf in 2002 verkocht aan Indupol kunstoffen in Arendonk (België). Dit bedrijf is te vinden onder www.indupol.com . Ook zouden ze een schadeafdeling? hebben voor polyester en composiet. Ze vervaardigen ook onderdelen voor buitenkant campers en caravans. Ik probeer contact met hen op te nemen om te horen wat, eventueel in de toekomst, de mogelijkheden zijn bij schade.
Misschien hebben jullie zelf al adressen, laat mij dat dan weten. Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten.

Hieronder een stuk tekst van de website.
""
Indupol International N.V. is marktleider in de ontwikkeling en productie van composieten, waaronder voornamelijk polyester en polyurethaan producten.

Al meer dan 30 jaar staat onze naam voor kwaliteit en innovatie in de glasvezelversterkte kunststoffen-industrie.

Ons voornaamste afzetgebied situeert zich in de automobielwereld. Gerenommeerde producenten van vrachtwagens, caravans, Smile paardentrailers en autobussen behoren dan ook tot onze vaste afnemers. Maar ook buiten de automotive-sector zijn wij gekend voor onze hoogwaardige composiet-producten.

Onze jarenlange expertise staat borg voor een soepele samenwerking met onze opdrachtgevers.
""""
_________________
Voor mijn Nomade BIOD (Blijf Ik Ontzettend Dankbaar)
BIOD Nomade TLHS bouwjaar 2007.
Tot ziens, ergens! Wim en Gerrie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cerbere



Geregistreerd op: 28 Sep 2005
Berichten: 634
Woonplaats: Rijswijk z-h

BerichtGeplaatst: Vr 02 Nov 2007 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

In het foto archief van indupol staat ook een foto van
een nomade of scout Exclamation
_________________
Groetjes Bianca en Roy

2005-2007 Biod 300 1982 (is verkocht!)
2006-2013 Biod 400T 1987 (is verkocht!)
2008-2015 MKP Petit (is verkocht!)
2013-???? Biod 420 TD 2000
+ Citroen grand C4 picasso blue Hdi 120 A6 2017
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.